NOD rond pakjesavond...

Oh wow Ajstr!!!
Een voorzichtige felicitatie vanuit hier!? Hopelijk blijft t zich mooi ontwikkelen. Ga je kater nog een keer testen?
 
Ik heb vandaag weer steken in mn onderbuik en mn linkerborst voelt heel vol en gevoelig. Dus ik heb zoooo'n hoop?? Wil het liefst morgen al een early test doen?
Al is dat misschien vroeg, 9 DPO.
 
Jaa ik ga vanaf nu iedere dag testen haha. Mijn partner is vandaag pas laat thuis. Zeg nog niks omdat ze op beide testen zo vaag zijn, maar wil morgenochtend samen nog eens testen.. ik hoop zo dat ik oploop ga zien! Sta gewoon te trillen.. morgen ook afspraak op afdeling fertiliteit omdat het na een jaar nog niet gelukt is.. ga wel gewoon anders zeggen we ook erg laat af. Misschien dat ze al iets van verdikt slijmvlies zien.

Ik duim voor je met de symptomen! Wanneer ga je testen?
 
Ow wauw @Ajstr wat zou dat fantastisch zijn! Hopelijk heb je morgen een duidelijkere uitslag en is hij echt positief! Als ik jou was zou ik de afspraak inderdaad ook gewoon door laten gaan. Inderdaad anders wat kortdag, en je weet inderdaad nog niet 100% zeker op dit moment. Spannend hoor! Ga extra voor je duimen! ???
 
@Bolleke in principe staat de early test dat je 5 dagen voor je NOD kunt testen. Dus misschien kun je het morgen of overmorgen wel gewoon proberen toch? 
Ik weet inmiddels niet meer of ik nu wel of geen symptomen voel ?. Had er eergisteren wel een goed gevoel over, maar sinds gisteren weer niet... Vrijdag ochtend (naja eerder nacht) de early test voor mij op de planning ???
 
[quote quote=10508960]Oh wow Ajstr!!!
Een voorzichtige felicitatie vanuit hier!? Hopelijk blijft t zich mooi ontwikkelen. Ga je kater nog een keer testen?
 
Ik heb vandaag weer steken in mn onderbuik en mn linkerborst voelt heel vol en gevoelig. Dus ik heb zoooo'n hoop?? Wil het liefst morgen al een early test doen?
Al is dat misschien vroeg, 9 DPO.[/quote]Kruidvat 2v5 schijnt ook gevoelig te zijn. Ik heb nu met 9dpo kruidvat 2v5 gedaan en sensitest extra vroeg dipstick.. proberen kan. In principe kan een 6 days early 5 dagen voor je NOD. Bij die 6 dagen tellen ze ook altijd je NOD mee.
 
oh wat leuk!! zal super zijn als streepje komende dagen dikker word! En zal indd gwn naar ziekenhuis gaan dan kunnen ze misschien beter zien met hun apparatuur? 

@ H P het is echt moeilijk inschatten he dat heb ik ook. Eerst denk ik teveel kramp is niet ok is maar heel weinig kramp ook niet meer haha ? voel wel dat iets gebeurd in onderbuik maar kan nog niet plaatsen wat ? halve week is iig weer om en op naar t weekend!
Li
 
Terug
Bovenaan