NOD rond pakjesavond...

Hii allemaal!Ik heb 5dec nod! Wat een mooie verhalen allemaal.. Ik kon me al niet bedwingen en vanmorgen een early test gedaan, en was een licht streepje te zien.. denk ik hahaha
Oh ik hoop t zo, we zijn vanaf februari bezig dus bijna een jaar. We hebben al een kleine van 4jr.
Ps. Ik denk dat ik mn eisprong heb gevoelt 2 weken geleden.. rare steken in me zij en buik. Is dat wat ik voelde??
Foto bijvoegen is gelukt.. wat denken jullie?
 
@Meliis Inderdaad een heel licht streepje, wat zou dat fijn zijn! Hopelijk dat op een volgende test het streepje duidelijker te zien is! Met dit ga je natuurlijk alsnog een beetje twijfelen, liefste wil je gewoon dat het onmiskenbaar is. ?? 
 
@melis jaa licht streepje!! Mooi dat steeds duidelijker wordt! Alvast gefeliciteerd!! Hb je ook zwangerschapskwalen in vroege stadium?
gr Li
 
Hier ook NOD op 5/6 december.. Vanochtend test gedaan en ik dacht een heeel licht streepje te zien, maar ben beetje bang dat het mn verbeelding was. Test weggegooid na 10 minuten, voor het geval ik mezelf helemaal gek maak. Morgen opnieuw testen. Vind dit zo spannend!
De mensen die al een positieve test hebben, gefeliciteerd!! :D
 
Terug
Bovenaan