NOD rond pakjesavond...

Ik las even terug… grappig! Vele mensen hebben hier de 21 ste november een positieve ovulatie test gehad en hebben rond 7 dec nod.. hier ook ? zo spannend… ben zo bang dat ik me van alles inbeeld… jullie al symptomen? Hier zware en gevoelige borsten vooral rechts, had wat krampjes en steekjes gehad maar nu vrij rustig… nog geen rare dingen verder
 
Meiden het is bijna morgen hahaha weer testen! Ik kan aan de ene kant niet wachten maar aan de andere kant ben ik bang dat het niets is ?

@ajstr hoe ging het in het ziekenhuis?

@H P succes vanacht hihi
 
@Maria H: De early test is al enige tijd in huis?, maar ik twijfel heel erg. Wil graag morgen al testen om te zien of ik een verklaring kan vinden voor die volle borst en buikpijn, maar ben nog steeds bang dat t te vroeg is als t morgen 10DPO is...
Die early test van de action zegt ook dat t voor vanaf 4 dagen voor NOD is. Zou wel kunnen dus, maar ik weet t niet.. 
 
[quote quote=10509307]Ik las even terug… grappig! Vele mensen hebben hier de 21 ste november een positieve ovulatie test gehad en hebben rond 7 dec nod.. hier ook ? zo spannend… ben zo bang dat ik me van alles inbeeld… jullie al symptomen? Hier zware en gevoelige borsten vooral rechts, had wat krampjes en steekjes gehad maar nu vrij rustig… nog geen rare dingen verder[/quote]
Precies dit! Alleen is t bij mij mn linker boob haha? En rechts niets...
 
Man wat spannend! Hoop zo dat we allemaal een waanzinnig weekend en anders een top week hebben.

Bij mijn eerste teste ik pas 3 dagen na NOD positief
 
Helaas was mijn early test vanmorgenvroeg negatief ?. Maar wellicht dat het toch nog te vroeg was. Dus nog een klein beetje hoop ??. De komende dagen wordt het dus maar afwachten of er anders code rood komt ?
 
Oooh HP wat spannend allemaal he pff. Wat een onzekerheid. Nu afwachten dan maar inderdaad..
Ik net getest en weer zo licht streepje pff. Ik wil gwn een duidelijke streep of geen streep ?
Wat een mindf*ck ?
 
Oke sorry voor de spam whaha
Ik kijk nu 5 min later en vergelijk met gister en eergisteren.. dan is hij toch wel wat duidelijker?
Ik durf t bijna niet te geloven.. wordt maar een clearbleu test halen voor de zekerheid ?
 
Terug
Bovenaan