NOD rond pakjesavond...

Gefeliciteerd Meliis! Die is echt wel heel duidelijk positief! ? het is inderdaad mindfuck. Zei ik laatst ook al tegen een vriendin…Mijn test was vanmorgen helaas duidelijk negatief. Ben een beetje verhalen aan het lezen op internet. Moet denk ik vooral geduld hebben of mijn menstruatie uit blijft. Sommige mensen testen pas 7 dagen na NOD positief las ik :eek:
 
Dank je wel!!
Ik ben dus gelijk naar de kruidvat gegaan om een CB test te halen! Echt erg i know ?
En die was ook positief! ? ik kan het nog steeds niet geloven hoor...
Na die test heb ik ook gelijk mn maaginhoud eruit gespuugd, alsof er een knopje is omgegaan.. of gwn de adrenaline?
Wat een spanning joh niet normaal! Erg blij natuurlijk na 10 mnd ?
Ik hoop zo dat er nog meer meiden met een positieve test komen!!
 
[quote quote=10509411]Jaaaa ? @Bolleke wanneer ga jij testen???[/quote]
Ik ga morgen testen! Ben er klaar mee haha!
 
Ik doe met je mee. Ben stom geweest en had gister al getest… negatief natuurlijk en hele dag rot gevoel… morgen ochtend is het 4 dagen voor nod met een Sensi test
 
@Meliis Wat super zeg, gefeliciteerd! Zal waarschijnlijk alle spanning zijn die je eruit hebt gegooid ja haha, zeer begrijpelijk. 
@Yolaana en AnnB Ja irritant hè, dat heb ik dus ook gelezen. Maar aan de andere kant dacht ik dus, een early test zal vast wel goed werken maar wellicht niet dus. Nog even geduldig afwachten... ??
Voor de overige die morgen (opnieuw) gaan testen: ??? !!!
 
 
Terug
Bovenaan