NOD rond pakjesavond...

[quote quote=10507821] Hahaha dat denk ik ook inderdaad! Deze week wordt spannend! Meestal voel ik een paar dagen vooral al wel of mijn mensturatie er aan komt. Ik mik op donderdag deze week dat ik die al ga aanvoelen mocht dat zo zijn… We gaan het zien![/quote]
Ja dat heb ik ook altijd, maar vind het zo lastig dat veel dingen (gevoelige borsten, steken etc. ) zowel bij menstruatie als bij prille zwangerschap kunnen voorkomen. Was fijner geweest als de symptomen wat zouden afwijken ?
 
@Maria H: bij m'n eerste zwangerschap kwam ik er pas na 8 weken achter? Zware innestelingsbloeding aangezien als ongesteldheid. Ik ging pas testen toen m'n vriend m'n borsten zo groot vond haha? Kreeg daarna ook pas last van misselijkheid. Dus kan t niet vergelijken met nu helaas.
 
@H P: haha! Zo irritant he! Waarom kan je lichaam niet gewoon even één ooooverduidelijk signaal afgeven als t raak is? Even een vlaggetje uithangen aub!
 
Pffff.... Nu het echt maandag is en we nog maar een kleine week verwijderd zijn van 5 december wordt ik toch ook wel weer erg benieuwd hoor!
 
[quote quote=10507954]Pffff…. Nu het echt maandag is en we nog maar een kleine week verwijderd zijn van 5 december wordt ik toch ook wel weer erg benieuwd hoor![/quote]
Ja spannend hè?! Ik heb besloten om toch maar vrijdag ochtend vroeg voor we naar het vliegveld gaan toch een early test te doen... Dus echt aftellen nu ?
 
7 dpo. Tijd kruipt voorbij en denk bij alles dat het een symptoom is haha. Vanochtend een negatieve test (ben er vroeg bij haha) stomme is dat daarmee mijn hoop vervliegt. Hoop eigenlijk op een positieve test zodat we niet naar het ziekenhuis hoeven voor vervolgonderzoek (donderdag eerste afspraak)
 
[quote quote=10507878]@Maria H: bij m’n eerste zwangerschap kwam ik er pas na 8 weken achter? Zware innestelingsbloeding aangezien als ongesteldheid. Ik ging pas testen toen m’n vriend m’n borsten zo groot vond haha? Kreeg daarna ook pas last van misselijkheid. Dus kan t niet vergelijken met nu helaas. @H P: haha! Zo irritant he! Waarom kan je lichaam niet gewoon even één ooooverduidelijk signaal afgeven als t raak is? Even een vlaggetje uithangen aub![/quote]
Ow wel heerlijk dat je dan al zo ver bent en tenminste niet zo zit te zenuwen in de week tussen eisprong en mogelijke menstruatie (zo'n week als deze dus haha)
 
@H P owwww zo spannend dat je vrijdag gaat testen! 
@Ajstr aii jammer, maar indd vroeg... ga je eeen deze dagen nog eens testen? En wat voor onderzoek heb je in het ziekenhuis als ik vragen mag?
@Bolleke jaaa zeker ik ook! Ik had me voorgenomen 'er niet te veel mee bezig te zijn deze week', zit er vanochtend allemaal rood/roze bloed op mijn toiletpapier ? Nu ga ik weer vanalles denken natuurlijk.
Lees veel over innesstelingsbloedingen maar dat lijkt me te mooi om waar te zijn eerlijk gezegd. Ik heb wel vaker een week voordat ik ongesteld wordt een dagje bruin/roze bloed in de pot dus ik ben stiekem al bang voor slecht nieuws!
 
[quote quote=10508150]@H P owwww zo spannend dat je vrijdag gaat testen! 
@Ajstr aii jammer, maar indd vroeg... ga je eeen deze dagen nog eens testen? En wat voor onderzoek heb je in het ziekenhuis als ik vragen mag?
@Bolleke jaaa zeker ik ook! Ik had me voorgenomen 'er niet te veel mee bezig te zijn deze week', zit er vanochtend allemaal rood/roze bloed op mijn toiletpapier ? Nu ga ik weer vanalles denken natuurlijk.
Lees veel over innesstelingsbloedingen maar dat lijkt me te mooi om waar te zijn eerlijk gezegd. Ik heb wel vaker een week voordat ik ongesteld wordt een dagje bruin/roze bloed in de pot dus ik ben stiekem al bang voor slecht nieuws![/quote]Vanaf vandaag gewoon iedere dag. Ziekenhuis omdat we al 1 jaar aan het proberen zijn. Wel 1 miskraam gehad afgelopen jaar bij bijna 5 weken, maar sindsdien ook een succes meer. Wij houden ook in het achterhoofd dat mijn partner volgend jaar 6 maanden van huis is, dus willen niet te lang wachten met onderzoek in het ziekenhuis of er iets mis is of niet.

Hoop voor jou dat het een innestelingsbloeding is wat ik lees!!
 
Terug
Bovenaan