NOD rond pakjesavond...

@ajstr balen zeg, maar inderdaad wellicht wat vroeg als je ook je NOD op +/- 5 dec. hebt. Misschien dan even wachten op woensdag, zodat het nog wel voor jullie afspraak in het ziekenhuis is?
@maria H kan inderdaad wel echt een innesteling bloeding zijn. Zit groot tijdsbestek tussen wanneer dat kan. Dus nog even ?? dat het daarbij blijft!
Maar inderdaad, lastig om niet mee bezig te zijn deze dagen. Alles voelt als een symptoom, om gek van te worden. ?
 
[quote quote=10508169] Vanaf vandaag gewoon iedere dag. Ziekenhuis omdat we al 1 jaar aan het proberen zijn. Wel 1 miskraam gehad afgelopen jaar bij bijna 5 weken, maar sindsdien ook een succes meer. Wij houden ook in het achterhoofd dat mijn partner volgend jaar 6 maanden van huis is, dus willen niet te lang wachten met onderzoek in het ziekenhuis of er iets mis is of niet. Hoop voor jou dat het een innestelingsbloeding is wat ik lees!![/quote]
Snap het! En dat te vroeg testen snap ik ook haha. Vorige maanden ook steeds gedaan. 
Blijft spannend iedere ochtend, oh wat zou het fijn zijn he een deze dagen een positieve test ?
 
Heb zelf ook 5 early testen klaarliggen. Ga maandag na pakjesavond mn eerste test doen hoop zoo dat de bloeding uitblijft..vandaag geen kramp gehad, loopt totaal anders dan vorige cyclus...weinig symptomen behalve hoofdpijn van wss werk combi mondkapje. 
Leef met jullie mee!! Hopelijk mooie testuitslag? 
Li
 
Pfff hier ook zo spannend…. Had lichte paniek omdat ik een beetje roze bloed had vanmiddag… maar alles voelt anders dan hiervoor toen ik de miskraam had gehad… geen heftige pijn in buik en rug en druk van onder… voel me goed… alleen hoofdpijn vanmorgen maar ben ook bang dat ik me dingen ga inbeelden… dames hoop dat we vele
Mooie verhalen gaan krijgen na dit weekend ❤️ zend jullie allemaal veel liefde en duim voor ons allemaal ?
 
@Gebruiker10359295 Lastig hè om aan te voelen of het nu gaat om symptomen van een eventuele zwangerschap of menstruatie. Geen touw aan vast te knopen natuurlijk. 
@ AnnB Snap dat je schrok van de lichte bloeding. Dat kan als ik de info online mag geloven ook gewoon een gespat adertje zijn bijvoorbeeld. Dus hoeft inderdaad niets te betekenen. Fijn dat je je verder goed voelt in ieder geval! En heel herkenbaar dat je op een gegeven moment symptomen gaat inbeelden en misschien bijna zelfs 'wensen' ?
Verder inderdaad heel erg ?? voor iedereen. Worden spannende dagen! 
 
9dpo vandaag en ineens vruchtbare afscheiding terwijl ik met ovulatietesten heel zeker weet wanneer mijn ovulatie is geweest. Heb dit ook nog niet eerder gehad. Heb ik niet eens tijdens mij ovulatie
 
Terug
Bovenaan