NOD september 2018..

@joena de ovulatie testen van zwanger en kids werken super goed en zijn relatief goedkoop ... en je krijg er vaak zw testen gratis bij .... 
 
succes meiden 
 
Hier nog steeds aan het wachten op ovulatie. Inmiddels op dag 19, maar nog geen smiley te bekennen.
Mijn vorige cyclus was 56 dagen als dat nu weer het geval is zou ovulatie pas komen rond dag 42... Dat duurt nog ff, hoop dat het echt eerder is deze keer
 
@Ju81: wat een lange cyclus. Klote is dat he ? En ik piep al met de laatste keren 37 en 38. Ik had deze ronde mn ovulatie rond dag 24. Eeuwigheid lijkt het..... en gek: mn eerste cyclussen na het stoppen met de pil waren 33, 31, 31 en 32. Snap er soms niks van :eek:
@SteffieH; ja het vrouwelijk lichaam blijft mij verbazen dus je weet het nooit ;). Hoe lang ben je al gestopt met anticonceptie ?
 
 
 
Hi!
ik doe ook gezellig mee. Wij zijn in oktober vorig jaar gestopt met de pil. Ik ben een poosje ziek geweest waardoor ik niet zwanger mocht raken. Vanaf nu mag dit weer wel. Voor ons wordt dit ronde 1. Ik vind het leuk om jullie verhalen allemaal te lezen en hoop voor jullie allemaal dat het snel mag lukken om zwanger te raken! Ben nu bijna 24 en mijn partner ook!
 
liefs, Kim
 
Ik heb nu de ovulatie testen gekocht van sensitest.. morgen worden bezorgd via bol.com ?.. wil eerst deze proberen en als t niks is dan van clearblue. Als ik mijn app moet geloven heb ik over een week mijn eisprong, die ik overigens (nooit?) Niet voel. Misschien vallen dalijk een hoop "klachten" op zijn plek..
 
Hier ook weer begonnen met ovulatietesten. Tot nu toe nog niks, maar dat had ik ook niet verwacht. Ik denk dat hij weer heel laat komt.
Sinds vorige maand ben ik veel dingen bij gaan houden in de app, zoals wanneer wij geklust hebben en dingen over uitvloeiing. Nou gaf mij app vandaag een soort melding dat mijn symptomen bij elkaar kunnen duiden op PCOS. Vervolgens kreeg ik een soort vragenlijst en daar zijn wel een aantal dingen van die mogelijk daardoor veroorzaakt zouden kunnen worden. Ik ben er zelf verder wel vrij nuchter onder, het is een app. Al worden die dingen steeds geavanceerder natuurlijk. We hadden al, om meerdere redenen, besloten dat als het deze maand niet lukt we samen naar de huisarts gaan, maar dit ga ik dan wel aangeven.
Eerlijk gezegd zou het mij niet zozeer verbazen als er bij mij iets niet helemaal goed gaat. Ik heb namelijk ook nog nooit in mijn leven van mijzelf een regelmatige cyclus gehad bijvoorbeeld.
 
Terug
Bovenaan