NOD september 2018..

Ditbenik snap goed dat je er klaar mee bent hoor? hele normale reactie!
weetje zo’n huisarts heeft weinig te willen vind ik! Wat is nu de moeite om dat na te laten kijken en daarnaast vind ik dat ze dat gewoon moeten doen, waar betalen we anders zorgverzekering voor! Als je het echt wilt zou ik gewoon bellen en vragen om het na te laten kijken..
ik heb voor mij dochtertje ook het eea aan mijn baarmoeder gehad en ben daar ook voor behandeld.. de klachten die ik toentertijd had bloedingen en buikpijn heb ik nu af en toe ook.. dus wil dit okk laten controleren.. 
 
Jeetje wat heftig @ditbenik. 
 
Ik ben bij de dokter geweest, bloedtest was negatief, dus duidelijk gewoon nog geen normale cyclus. 
De dokter zei dat ontpillen maar 2 a 3 weken duurt, ik dacht dat het veel langer was. En dat je binnen 6 weken na het stoppen ongesteld moet raken, dus we gaan het zien.
Ook zei de dokter iets wat in mijn hoofd nog niet helemaal klopt. Maar misschien dat jullie dit beter kunnen uitleggen:
Als ik op woensdag stop met de pil, wordt ik dinsdags ongesteld. Nou is het (in mijn ogen) dus dan raar dat ik niet gewoon nog 1x ongesteld ben geworden, want die menstruatie is een logisch gevolg van de stopweek als je de pil slikt. 
Nou zei de dokter, ja dat kan wel want je hebt geen hormonen meer genomen. Dus ik zeg, maar mijn lichaam weet toch niet wanneer ik stop met de pil want ik wordt dan dinsdags ongesteld en begin woensdag weer met slikken. 
Volgens haar was het heel normaal dat ik de laatste keer niet ongesteld ben geworden, maar in mijn hoofd is dat helemaal niet logisch. Heeft iemand hier een logischere verklaring voor?
Groetjes
 
Hallo allemaal, 
Ik meld me hier voor het eerst aan. We gaan voor ons (hopelijk) tweede kindje. Voor mij wordt dit ronde 2. NOD 5 september.
 
Ah Joena! Hier ben je! Ik vroeg mij in nod augustus af hoe het ging, maar die maand heb je denk ik overgeslagen ivm je lange cyclus? Hoe staat het ervoor? Las dat je je eisprong had gevonden? Spannend!!
Ik verhuis ook weer hier naartoe maar ga weer actief meedoen als ik op het wachtbankje zit haha. Zit nu pas op cyclus dag 2. 
Wanneer zou jouw nod zijn? 
 
Hebben jullie ervaring met verschil in haarverlies tijdens je cyclus?
Het valt mij op dat ik de ene dag handen haar uit mijn hoofd haal met wassen en de andere darmg bijna niks, dat dit erg hormoon gestuurd kan zijn weet ik door mijn voorgaande zwangerschappen (hele zwangerschap heb haartje verloren en 3 maanden na bevalling zoveel haar verlies dat ik kale plekken kreeg ?)
Omdat mijn ovulatie nog steeds niet te bekennen is zoek ik naar andere tekenen dat deze er wellicht aan begint te komen. Maar Google maakt me nog niet veel wijzer
 
Hier nog iemand die probeert zwanger te worden na een miskraam ... wij zitten nu in ronde 2 na de miskraam ... 
tot nu toe twee x menstruatie gehad maar wel goede ovulatie ontdekt met testen 
 
Terug
Bovenaan