NOD september 2018..

Ik sluit me ook weer gezellig aan deze maand! Heb mijn nod wel al gelijk, namelijk 1sep. Heb waarschijnlijk mijn ei gevoeld 13aug, had erge buikkrampen, 2 dagen later een paar druppels oud bloed gehad dus ging ervan uit dat dit door de ovulatie kwam. Dus natuurlijk lekker veel gesekst? maar toen, 6dpo veel krampen en toen opeens in de douche een superdikke slijmprop (!?) Nog steeds geen idee wat het was maar ik schrok ervan en kon niks vinden op internet.. ben nu 8dpo en heb last van hoofdpijn en mn tepels zijn gevoelig. 
kusjes yulia
 
Zijn er nog meer dames die hun eisprong voelen? Gisterenmiddag voelde ik mijn eisprong rechts, nu werd ik vanmorgen wakker met hetzelfde gevoel alleen dan links. Kan het zijn dat ik een dubbele eisprong heb gehad? 
 
Ook ik voel mijn eisprong altijd heel goed..  Krampen/steken links of rechts, uitstralen naar benen .. meestal met twee dagen weer over.
 
 
 
Even een vraagje of er dames zijn die dit herkennen? 
 
5aug ongesteld geweest. 19 aug eisprong en deze dag een heel klein beetje licht roze bloedverlies. Vandaag 22 aug weer een heel klein beetje lichtroze bloed verlies. NOD is 1 september. 
Dames die dit herkennen en weten wat dit voor bloeding zou kunnen zijn? 
Is geen contactbloeding geweest. 
 
@SteffieH: zou eventueel een innestelingsbloeding kunnen zijn na je eisprong. Alleen is die meestal na een week tot 10 dagen na je eisprong. DUs zou wel heel snel zijn.... :eek:
@Taartjuhhhh: ik voelde gister mn eisprong ook. Zeurende pijn rechtsonder in mn buik. En klopte ook met de smiley die ik s ochtends had van de CB ovulatietest :)! Ik zweer nu ook bij die dingen. Is de eerste maand dat ik ze gebruik maar zo fijn...
 
Oh spannend weer dames! September komt gelukkig al weer dichtbij :)
Als ik uitga van mijn laatste twee cyclussen, (34 dagen) dan zou ik morgen mijn eisprong moeten hebben.. Gisteren hebben we al seks gehad en dan morgen ook nog even aan de bak :p 
Wij gaan volgende week op vakantie dus dan kan ik het denk ik veel beter van mezelf afzetten.. NOD verwacht ik 6 september. Ben benieuwd. Laten we hopen op veel positieve testen deze maand! 
 
 
@joena durf er niet op te hopen omdat het wel erg snel zou zijn.. 
Zelf ook altijd getest met CB wel duur maar ook erg nauwkeurig! 
 
@joena durf er niet op te hopen omdat het wel erg snel zou zijn.. gelukkig gaan we vrijdag lekker op vakantie en kan ik het even van me afzetten.. Onbewust toch best veel mee bezig.
Zelf ook altijd getest met CB wel duur maar ook erg nauwkeurig! 
 
Terug
Bovenaan