NOD september 2018..

Is dit voor jullie ook herkenbaar..
Gerommel in de onderbuik:
- misschien ben ik wel zwanger :)
- of het is gewoon menstruatie :(
- misschien wel een innesteling :)
- of gewoon mn darmen :)
Haha wachten doet rare dingen met je
 
Mijn vruchtbare periode is voorbij! Flink gebruik van gemaakt afgelopen 2 dagen. Nu vooral heel relaxt ga ik mijn wacht periode in. Ergens begin september! 
Komende 2 weken zoek ik lekker veel afleiding zodat ik er weinig mee bezig ben. 
 
Ik meld me ook weer. Voor ons wordt dit ronde 10. Mijn NOD is waarschijnlijk rond 13 september, mijn verjaardag. Hopen op het allermooiste verjaardagscadeautje dus.
 
Joeeeeee... ook ik ben er weer :)! Leuk voor alle meiden die ik al ken! Samen staan we sterk.
Vandaag op dag 24 pas een SMILEY!!! Dus eisprong in zicht. Geen NOD gehad in augustus (weer een lange cyclus van rond de 38 dagen dus) maar 5 september (gok ik). Inmiddels in ronde 7. Zal het nu eindelijk een keer ?? Afgelopen dagen al goed gesekst en vanochtend na de smiley ook :p.
 
 
Hoi allemaal,
Ook ik sluit me graag aan.
Wij zitten in ronde 3.
1 september NOD. Daarvoor lekker op vakantie. Hopelijk gaat de tijd dan lekker snel want t wachten vindt ik elke x best lastig.
 
 
 
 
Welke ovulatie testen gebruiken jullie? Wil clear blue wel gebruiken maar zeg er eerlijk bij dat ik die prijzig vind.. en je betaalt ook vaak voor dr naam..
 
@mamavanb clearblue is duur maar zo fijn! Ik ga nooit meer andere nemen. Op plein.nl zijn 20 stuks €33 en bol.com nu ook! Tip!je hoeft namelijk niet op het streepje te letten
 
Terug
Bovenaan