NOD september 2018..

@joena ja blijft bijzonder inderdaad.. eind mei spiraal laten verwijderen en eigenlijk direct weer een regelmatige cyclus van 27 dagen. 
Voel mn eisprong altijd goed dus we weten altijd wanneer we aan de slag mogen.
Maar dat bloedverlies tussendoor vindt ik maar gek.. we wachten gewoon maar we er af tot 1 sept.
Wel fijn om de andere verhalen te lezen en iedereen zo te volgen.. duimen op een hoop positieve testen.. 
 
@joena. Voor mijn zwangerschappen had ik een zeer regelmatige cyclus van 30 dagen, maar sinds de eerste menstruatie weer in juni is er echt geen touw aan vast te knopen... Jammer want op die manier duurt 't natuurlijk wel ff om weer zwanger te worden.
De huisarts zegt dat het echt een kwestie van tijd is, dat snap ik ook wel, mijn laatste menstruatie daarvoor was in augustus 2015, dus bijna 3 jaar geleden. 
 
Ditbenik Hoelang zijn jullie al bezig? Ben je al bij de huisarts geweest? Miss kunnen ze je hierbij helpen?? 
 
KBtje Dit wordt voor ons maand 10 maar effectief pas ronde 8 door die langere cyclussen. Ik heb eerder al eens met de huisarts erover gehad toen we een half jaar bezig waren ofzo, omdat ik dus tussendoor (oud) bloed verlies. Toen is een uitstrijkje gemaakt waarbij niks bijzonders te zien was. Zij vond het toen nog niet zo raar dat we wat langer bezig waren en gaf aan dat ze daadwerkelijk pas actie gaan ondernemen wanneer het na een jaar niet gelukt is. Ook vond ze het toen niet zo erg dat mijn cyclus wat langer was. (was toen geloof ik 38 ipv 31)
Omdat er dus ook nog geen enkele keer raak is geweest en omdat mijn vriend in het zeer zeldzame geval zijn eigen risico een keer heeft opgebruikt willen wij zelf graag dat iig zijn zaad wordt gecheckt dit jaar. Dan weet je tenminste van 1 kant waar je aan toe bent en dat lijkt me nou niet de grootste moeite om te laten onderzoeken. Maar ik ben ook heel benieuwd wat ze hier dan van vind.
 
Goed dat je al eens eerder naar de huisarts bent geweest.. kunnen ze met een uitstrijkje pcos uitsluiten? Of moet je hiervoor een echo krijgen? (Miss een rare vraag maar ben er niet bekend mee)
Goed idee om het zaad te laten onderzoeken van je vriend daarmee krijg je al een hoop duidelijk! Dat willen wij nu ook laten doen..
Ik heb al een dochtertje, bij haar duurde het 1,5 jaar voordat ik zwanger mocht raken.. nu bijna 6 maanden voor een 2e en wil graag duidelijkheid.. 
 
uitstrijkje is voor baarmoederhalskanker. Maar daar was dus alles goed. Voor PCOS moeten ze volgens mij een echo maken. Ik heb ook een heel verleden met problemen met mijn baarmoeder en ongesteldheid maar daar is toendertijd niks gevonden.
Ik weet niet of de huisars ook ermee instemd om zijn zaad te laten onderzoeken, maar ik vind het eerlijk gezegd wel een beetje mooi geweest. Tegen de tijd dat we daadwerkelijk een jaar bezig zijn gaan we haast de feestdagen in en dan zal je zien dat je daar weer op kan gaan zitten wachten. En mocht er wel wat zijn dan weet ik dat liever vandaag dan orgen, dan kun je tenminste verder.
 
Ik meld me ook gezellig aan! Dit is de eerste ronde na het stoppen met de pil. Als alles volgens planning verloopt heb ik 5 september mijn eisprong. Mijn vriend zit dan alleen voor zijn werk in het buitenland... Het moet dus in de week ervoor gebeuren. Mijn cyclus is nog verre van regelmatig (nu voor het eerst ongesteld na 30 dagen), dus ga er van uit dat het deze ronde niets wordt. Dan staat er ook minder druk op zullen we maar denken ? Maar ik lees graag mee. Succes dames, dat er maar veel positieve testen mogen volgen!
 
Terug
Bovenaan