NOD september 2018..

Allemaal klachten en wat toevallig dat we ook allemaal een kat hebben, haha. Ik heb er ook twee! Eentje van 3 jaar, en eentje van 2. Moeder en zoon :)

@KellTessa, ik heb nog niet getest. Mijn NOD as maandag maar ik denk niet dat ik het zolang uithou. Wil eigenlijk zaterdagochtend testen. Dan zijn mijn vriend en ik ook samen thuis. Mocht het een negatieve test worden, dan test ik volgende week nog een keer wanneer mijn menstruatie uitblijft.

Oh jemig, ik hoop het zo voor ons!!

Haha ja grappig he. Ik heb ook 2 katten.. Noortje van 6 en Sem van 7. Ik denk dat het meevalt.. misschien volle anaalklieren of iets.. Afgelopen november kwam er pus uit lopen en oh ze was zo ziek. Ik was er net op tijd bij!! Daarom ben je dan toch wat meer alert als er nu wat gebeurd..
@KellTessa ooee ja dat is altijd lastig inschatten.. Meestal als ze van die krabjes hebben op haar gezicht is het ruzie geweest.. En als je toch gaat goed moment om even te laten checken bij de DA.
@ Superjufffie wat enorm spannend allemaal he. Dit is mijn eerste ronde dus ik kom net kijken en ken mijn cyclus nog niet heel goed. Dat wachten met testen is inderdaad het slimste. Je kan namelijk echt wel te vroeg testen en een paar dagen later lan het resultaat dan heel anders zijn. Hou vol!

Inderdaad zon gekke steek/pijn op diezelfde plek! Maar ook regelmatig dat ik het gevoel heb dat ik blaaspijn heb, drukgevoel op mn blaas. Geen idee of dat bestaat trouwens, maar blaasontsteking en nierbekontsteking voelen anders. Ben met beide bekend. Het is soms zelfs zo drukkend dat ik mijn broek niet meer dicht wil doen omdat het dan te strak zit. Dus, de lossere broeken al aan, helpt wel iets. Vooral met zitten de knoop los.
Zolang ik stil zit is het af en toe steekjes en voornamelijk het bleh gevoel ? maar als ik toch denk iets te bewegen dan heb ik het gevoel alsof binnenin alles los 'knapt' en de hele bende eruit komt. Gekke omschrijving haha maar zo is t wel. 
Ik ben overigens nog niet over tijd (vrijdag nod) plus ik heb geen kat, maar sinds vrijdag weer een pup van 11 weken. Dat geeft wel lekker veel afleiding en goed excuus om regelmatig samen met haar op de bank te liggen haha.

@Lauraaaaa, het is ook mijn eerste ronde. Ik ben een aantal maanden geleden met de pil gestopt na jaaaaaaaaren. Heb toen heel goed mijn cyclus in de gaten gehouden omdat ik zeker wilde zijn van hoe het zat. Ik ben meteen normaal ongesteld geworden en dat heeft zich ook doorgezet. Ik heb een cyclus van 28 dagen.

@xBoerinnetje, mijn broeken zijn ook al aan de strakke kant. Voel het echt op mijn buik. Maar als ik op de weegschaal ga staan is er niks aan de hand. 

Ik hoop dat deze dagen snel voorbij gaan voor ons, dan kan ik weer normaal functioneren en nadenken vooral, haha.

@Superjuffie,
Ow, dus nog even geduld! Ik was ook ongedulig en roeg getest maar was negatief natuurlijk.

@Lauraaaa,
Volle anaalklier kan inderdaad best. kan volgens mij drukken op de blaas van het beestje, maar dat weet ik niet zeker. Grappig, het is ook mijn eerste ronde en niet 100% zeker over mijn cylcus, maar hij loopt vaak wel goed met de app, Ik denk 27/28 dagen om de maand. 

@Boerinnetje & SuperJuffie, 

Ja dat met de strakke broeken herken ik ook! ik ben ook niks zwaarder geworden.. Vreemd. 

Super leuk die pup! Wat voor pup heb je boerinnetje? 

Hallo dames,
ik zou jullie nog op de hoogte houden.
vandaag heb ik de 2e inwendige echo gekregen. Vorige week was er alleen een leeg vruchtzakje te zien.
en nu hebben we onze wondertje gezien, het hartje klopt. İk ben zo blij. Ben nu ongeveer 6 weken. İk hoop dat alles goed gaat. 

Voor de dames die proberen om zwanger te raken; wees geduldig, alles heeft zijn tijd. 

Blauw! Wauw!!! Wat zal dat een gestress geweest zijn en onzeker zeg. Eerst een leeg vruchtzakje zien....., mijzelf kennende had ik de hoop opgegeven en hoop gestresst gehad. Ik kan goed negatief ingesteld zijn wat dat betreft haha weer wat geleerd! Echt heel fijn zeg en van ?e gefeliciteerd!!! 
Hoe voel je je? 

Gefeliciteerd Blauw!
Ik ben vannacht teruggekomen van vakantie. Hier omdat onze kat afgelopen week is weggelopen van huis. Wat grappig dat we allemaal katproblemen hebben.
Ik heb nog eens goed naar mijn temperatuurcurve gekeken en denk nu dat ik er eerst helemaal naast zat. Ik werd zondag 2 sept op maandag 3 september wakker van steken onderin mijn buik. Ik dacht toen dat dit een mogelijke innesteling kon zijn. Nu denk ik dat dit mijn eisprong is geweest. Dat zou goed uitkomen, want we hebben het die zondagavond gezellig gemaakt. Daarna kreeg ik helaas een schimmelinfectie die nog niet is opgelost, maar sinds 5 sept zit mijn temp boven de 37 graden terwijl hij daarvoor altijd onder de 37 was. 
Dit zou betekenen dat mijn nieuwe NOD ligt op maandag 17 september. Daarmee zit ik op een cyclus van 35 dagen en dit was ook mijn gemiddelde cycluslengte voor de pil, dus zou goed kunnen.
Ik ga waarschijnlijk zondagochtend proberen te testen, omdat we dan een verjaardag hebben met directe familie. Als het dan goed nieuws is kan ik het meteen vertellen. Ik heb besloten om een eventuele zwangerschap niet geheim te houden voor mijn directe familie en vrienden. Mocht het mis gaan dan wil ik hen ook kunnen bellen voor steun. Daarnaast zou ik het veel te moeilijk vinden om het binnen te houden. Ik wil het alleen wel persoonlijk vertellen aan mensen en niet via een appje of facebookpost oid. Hoe staan jullie daarin?

Terug
Bovenaan