NOD september 2018..

Goedemorgen dames!
Ook hier die gekke buikpijn. Vooral met zitten gaat er dan ineens zo'n steek doorheen.. beetje gek.
Ik wilde vanmorgen testen maar mijn kat was ziek... ging even mis zeg maar haha. Morgen wil ik dan toch echt een poging wagen!
Balen voor degene waarbij de menstruatie is doorgekomen.. op naar de volgende ronde!!

@Boerinnetje,
Precies dat! Gelukkig gaat zitten op het werk wel oke. Het is vooral dat ik moeite heb te zitten op een bank. Heb je af en toe ook druk in je linker zij? vlak bij de ruggegraat en wat meer naar links? 

@Lauraaa,
Is alles oke met je kat? 

@KellTessa, ik heb die druk wel in mijn linkerzij. Precies de plek die jij zegt! Ook niet continu, maar ik voel daar wel zo af en toe wat. Of even een lichte steek om me eraan te helpen herinneren op momenten dat ik mezelf weer even goed voel ;-)

@Lauraaa, wat vervelend! Hoe is het met je kat? En succes morgen, duimen!

Dames ik heb een vraag aan jullie..
Hebben jullie ervaring dat je menstruatie uitblijft terwijl je wel positieve ovu testen heb gehad? Ook ben ik sinds vorige maand davitamon femfit gaan slikken.. ik heb gelezen dat hier monnikspoeder inzit. Ik heb dit opgezocht en zie allemaal verschillende reacties erover? Zou het kunnen dat dit middeltje mijn cyclus heeft veranderd? Iemand ervaring? Echt zo vervelend.. normaal heb ik altijd heel veel last voor en tijdens mijn menstruatie.. ik voel helemaal niets dus het komt er ook niet aan ?.. hoop dat jullie mij wat kunnen vertellen, vind het zo vervelend !! Hopelijk dat er nog dames positief gaan testen!! X

@tomaat; ja zo’n zeurend gevoel in je baarmoeder. Het cervixslijm is eigenlijk je afscheiding. Als je dagelijks met je vingers zo dicht mogelijk bij je baarmoeder voelt Kun je cervixslijm op je vingers hebben. Afhankelijk van de kleur en stevigheid verteld het waar je bent. De precieze uitleg zou je kunnen googelen. Als het als ‘ei-wit’ er uit ziet en het is rekbaar, zit je in je vruchtbare periode. Als het troebel is en niet rekbaar, niet. Dit is wel echt een korte beschrijving:) 

@Superjuffie,
Precies, heel af en toe een steek. Ik kan me herinneren van me toen ik de eerste keer zwanger was 10/11 jaar geleden dat ik toen naar de dokter ging voor die druk (had net nierbekken ontsteking gehad en dacht dat het terug was) Dit voelt ongeveer het zelfde. Zij zei gelijk heb je getest op zwangerschap en ik keek haar echt aan van ehm.... Spoor jij wel? Ik ben net ziek gweest dat kan toch niet?? ... LOL. Het is uit eindelijk een miskraam geworden, wat te verwachten was met de heftige medicatie die ik heb gehad gedurende de bevruchting. Dat kan nooit goed zijn geweest voor een kleine. 

Ik heb ook geen idee wat dit betekent. Mijn tests zijn tot op heden negatief geweest. Mijn plan is om vrijdag weer te testen als de menstruatie niet komt. Heb jij al getest? 

Nou inderdaad.. van die rare steekjes! Ik heb ze ook in beide kanten van mijn zij. Wat grappig dat we er allemaal last van hebben! Ik ging net omhoog vanuit mijn bureau stoel op men werk en er schiet van alles door men lijf..... 
Ik heb gelukkig soort van oppas kunnen regelen voor mijn kat... ze verliest wat druppels urineachtige vloeistof.. Afgelopen november had ze een ontstoken baarmoeder dus toen heel de handel eruit laten halen. Dus dat kan het niet zijn.. even aankijken vandaag en anders naar de DA. Ze heeft trouwens geen pijn. Gelukkig!

@Lauraaa,
Gelukkig dat de poes verder wel oke is! De mijne moet morgen naar de DA voor haar jaarlijkse controle. Ze kwam van het weekeinde thuis met wat krasjes op haar koppie, weet niet of dit van het krabben komt of dat ze bonje heeft gehad, maar laat het morgen in ieder geval ook even checken. Hoe oud is je poes aigenlijk? Mijne is nu 9. 

Inderdaad grappig dat we allemaal klachten hebben. beetje jammer dat we tot op heden negatief testen en al wel overtijd zijn. 

Terug
Bovenaan