NOD september 2018..

Ik heb net als jullie meteen gekeken vanmorgen in de hoop op positieve testen. Voelt dan meteen ook weer wat zekerder voor mezelf, al klinkt dat waarschijnlijk heel stom, haha.

Vanmorgen voelde ik mezelf weer niet helemaal lekker, zelfs 1x een kokhalsneiging. Het zakte weer toen ik ontbeten had. Pfff, wachten duurt lang!

@xBoerinnetje, ik heb precies dezelfde klachten als jou. Al nemen ze ook weer een beetje af. Maar die keelpijn, die had ik ook! Een hele rauwe keel, heeft 3 dagen geduurd en daarna was het over. 

Ik weet niet of de stijging iets goeds perse betekent. Volgens mij gaat het bij iedereen omhoog toch? Alleen aan het einde omlaag en dan menstruatie. Dus zolang hij niet omlaag gaat....of is een elke dag stijgende lijn wel een beetje een voorteken? Ik hoop in ieder geval een innestelingsdipje te mogen zien over een paar dagen. Zit nu pas op 4dpo. Zal mijn kaartje plaatsen...

CLB vervelend he als je voeld dat het eraan komt. Wat is cervixslijm? Ik heb namelijk moeite om mijn ovutatie te vinden 

Citrus klinkt goed!! Hoop het voor je

Voor de meiden waar bij de menstruatie toch begonnen is. Wat rot :( 

@Citrus, Ja ik heb dat ook een beetje, vooral nieuwsgierig ook naar de meiden met allemaal vergelijkende klachten, maar tot op heden negatieve testen.

@Boerinnetje, Ik ben in middels 3 dagen overtijd. Behoorlijk wat verchillende klachten. Ook druk op me buik terhoogte van me baarmoeder, gisteren echt pijn gehad. Geen krampen of zo, maar vreemd gevoel. ZSitten was ook niet fijn, dus ben maar in bed gaan zitten/liggen zo half onderuit gezakt.  Ow ja en zoals gezegd nog steeeds negatieve testen.
Overigens heb ik vanochtend niet getest. Als ik geen mensturatie krijg test ik virjdag. 
@MammavanB, Het kan nog alle kanten opgaan als je NOD pas dit weekeinde is.  

@superjuffie ja stom he, dat die klachten weer afnemen. Dan denk ik helemaal maak ik mezelf nou zo gek? Soms zijn ze maar even weg, soms verdwijnen ze gewoon. Maar zoals die steken heb ik echt nog nooit gehad, dus hallo twijfel!
@kelltessa wat stom dat je test dan negatief is. Hoeveel dagen dpo inmiddels? Ik 18 dpo volgens mij....

@kelltessa dat buikpijnachtige wat vooral ern beetje bleh voelt, maar niet duidelijk krampen zijn herken ik zo! Ik vind zitten dan niet fijn, dus meestal halve lighouding of 100.000 keer van houding veranderen. Been naar beneden, opgetrokken, onder ander been, onder mn billen ?

Terug
Bovenaan