NOD september 2018..

Hooi!
Zo leuk en spannend om al die verhalen te lezen. Ook ik sluit me aan! Ook in ben in de 1e ronde. Moet zaterdag ongesteld worden en vermoed ook dat dit gaat gebeuren.
 
Net een negatieve ovulatie test gehad.. zondag of maandag weer proberen. Ben 16 augustus ongesteld geworden en heb een cyclus van 28-31 dagen.. of test ik veel te vroeg? Ben er zo niet mee thuis ?
 
@Dit ben ik: dan lopen wij een beetje tegelijk. Ook nu ronde 8... en ook een lange cyclus.
@Citrus: joeeeeee gezellig. Ja weer een cyclus van ik gok 38 dagen dus ik heb NOD juli nooit gehad :p! Frustrerend he ? Ik had inderdaad afgelopen dinsdag mn SMILEY (dag 24) en ook tekenen van eisprong dus die heb ik toen denk ik gehad... veel veel veel gespeeld samen hahaha. DUs we gaan het meemaken (ik gok) 5 september :)

Hoe voel jij je ??
 
 
@ Dit ben ik : bizar dat een app aangeeft dat je miss PCOS hebt. Wat zijn de symptonen dan die je hebt ingevuld ? Ben ik wel benieuwd naar. Ik heb nu na 8 maanden stoppen met de pil ook nog steeds een onregelmatige cyclus (33, 31, 31, 32, 35, 38, 37)
 
Joena dat v oind ik dus ook wel apart, maar schijnbaar houdt ie daar dus ook rekening mee. Ik denk dat de app het in eerste instantie gepasseerd heeft op wisselende lengte van cyclus (29-41) die steeds langer lijkt te worden. Tussendoor spotting en oud bloed verlies. Dat treedt elke maand wel een keer op, ook gewoon halverwege mijn cyclus.  En uit die vragenlijst kwamen ook nog wat dingen naar voren, zoals; acne waar niets tegen helpt, hele erge vloeiiing tijdens mijn menstruatie,  onverklaarbare vermoeidheid en stemmingswisselingen. Ook wel dingen die bij mij dan weer biet van toepassing waren.
Ik heb verder dus ook nooit een regelmatige cyclus gehad en vroeger echt hele ernstige buikpijn klachten bij mijn menstruatie. Ook valt mij nu op dat de ene leer mijn menstruatie een dag of 5 is en de andere keer 8 dagen
 
Terug
Bovenaan