NOD september 2018..

Wat een spannende tijden allemaal voor iedereen.
Op 19 aug eisprong gehad die dag ook bloeding. 22 aug ook weer kleine bloeding En 24 aug wederom.. 1 sep NOD normaal gesproken. 
Wat gebeurt er allemaal? Zijn elke x korte bloedingen met menstruatie achtige krampen.
 
 
@gebruiker 10086215 en Rosybo; ook hier ronde 2 na miskraam.
Moet wel bekennen dat ik na mijn miskraam eerst gewacht heb tot de eerstvolgende menstruatie. Wilde gewoon weten of alles "op orde" was. Daarnaast ook makkelijker om vanaf een cyclus te rekenen naar je eisprong/NOD. 
Mijn cyclus na de miskraam was meteen weer zoals vanouds, bij jullie?
Liefs!
 
Wij gaan voor ronde 7. Wanneer ik mijn NOD precies heb druf ik niet te zeggen. Heb een erg onregelmatige cyclus. Laatste paar keer dat ik mijn eisprong kon vinden zat ik op dag 19-22. Maar ok een aantal cyclussen geen eisprong te bekennen. We gaan volgende week zaterdag op vakantie. Ga deze cyclus (proberen) geen ovulatietesten doen om er zo minder mee bezig te zijn. 
Hoop dat het eind van deze maand positieve testen regent! 
 
@yvonneb 
ik heb ook eerst een menstruatie afgewacht , na mijn curretage ... daarna eerst ovulatie test gedaan om te kijken of dat ook weer gewoon was ... en 14 dagen later menstruatie ... maar alles loopt weer als normaal ... nu voor het echt begonnen ?
maar wat een ellende weer dat wachten ?
 
Vandaag naar weer een nieuw pakje cb ovu testen gekocht want ei nog steeds niet gevonden... dag 21 vandaag.
Kon gelukkig even alleen halen, vorige keer samen met mijn twee kinderen gedaan en dan voel ik me toch altijd heel ongemakkelijk. Alsof iedereen die dat ziet denkt : 2 kleine kinderen en dan niet je nu nog weer zo nodig?! 
 
Vandaag naar weer een nieuw pakje cb ovu testen gekocht want ei nog steeds niet gevonden... dag 21 vandaag.
Kon gelukkig even alleen halen, vorige keer samen met mijn twee kinderen gedaan en dan voel ik me toch altijd heel ongemakkelijk. Alsof iedereen die dat ziet denkt : 2 kleine kinderen en dan moet je nu nog weer zo nodig?! 
 
@Rosybo; wat vervelend dat je een courtage hebt gehad :( bij mij is de miskraam geheel zelf op gang gekomen en weer vanzelf gestopt.
Hoe ver was jij toen je je miskraam kreeg? 
Wachten is verschrikkelijk.. Ik heb 7-9NOD, dus dat begint alweer op te schieten. Deze week erg gezellig hier ;)
Liefs!
 
@yvonneb 
ik was 9 weken zwanger en wij zagen op 23 april een leeg vruchtzakje ... na een week naar het ziekenhuis want er was nog niks gebeurt , toen pillen gekregen om mijn miskraam op te wekken .. ik begon een paar dagen te vloeien en dacht dat ik alles was verloren , op 9 mei controle gehad en hun zeiden dat alles weg was ... ik bleef om de dag heftig vloeien met stolsels ... maar in het Z-H zeiden ze dat het mijn menstruatie was ... na twee weken bleef ik weer heftig vloeien ( op mijn vakantie ) daar naar het Z-H geweest en toen bleek dat er nog zo 3 cm weefsel vast zat , vandaar curretage ... 
nu hopen dat ik snel weer zwanger bent en dat het dan wel goed blijf gaan 
 
Terug
Bovenaan