NOD september 2018..

@Rosyby; dat is niet leuk om te lezen, heftig!
Vreemd dat ze eerst zeiden dat alles schoon was en dan toch nog wat blijkt te zitten. Op zoiets op je vakantie zit je ook niet te wachten :/
Ja ik hoop ook snel weer zwanger te zijn en dat het dan indd goed blijft gaan. Heb daar op een of andere manier toch beetje angst voor :eek:
Hoop echt dat  het vele gegund is deze ronde!
 
Hallo dames,
Helaas lees ik dat steeds meer dames al een gelet IND bezig zijn. Echt balen ze. Bij sommigen ook echt een heftig verhaal. Ik hoop dat jullie snel het geluk mogen vinden en dat deze keer wel alles goed gaat.
Ik heb zelf nu ook weer iets raar. NOD zou eigenlijk op 1september zijn.
We proberen al een tijdje zwanger te worden, maar helaas is het nog niet gelukt. We hadden dus besloten om te starten met ovulatietesten. 
Ik heb altijd een hele regelmatige cyclus gehad, maar de laatste maanden was mijn cyclus heel onregelmatig. Eerst altijd rond de 28 dagen, toen 1 ronde 36 dagen en de ronde erna 43 dagen. De laatste ronde was weer 28 dagen ongeveer, maar ik had wel een heel vreemd verloop van mijn menstruatie. 
Ik heb de ovulatietesten van Clear Blue met de extra indicator. Ik heb nu vier dagen een knipperende smiley. Dus woensdag, donderdag, vrijdag en zaterdag. Woensdag hebben mijn vriend en ik ook geklust. 
Wat alleen heel vreemd is, is dat ik sinds donderdag een bloeding heb en ook nog een behoorlijk heftige. Ik zit dus volgens de test in mijn aankomende vruchtbare dagen, maar opeens word ik ongesteld. Ook nog eens ruim een week te vroeg. Volgende week zaterdag zou pas de 28ste dag van mijn cyclus zijn. Ik snap er dus helemaal niets meer van. Heeft iemand enig idee hoe dit kan of wat dit is? Misschien herkenbaar voor iemand?
Ohja, ik gebruik sinds het begin van deze cyclus op aanraden van een vriendin teunisbloem capsules. Kan het hier nog iets mee te maken hebben?
Alle tips zijn echt welkom. Ik ben echt enorm onzeker op dit moment. Niet alleen in verband met zwanger worden, maar ook of me niets mankeert. 
 
Hey Joena! Ja ik voel mij prima, al was het wel goed balen omdat ik alle ingrediënten in huis had voor een zwangerschap. 

Op vakantie
Ontspanning
Duidelijke eisprong 

Had mooi geweest. Nu in de heftige dagen van menstruatie en daarna weer met frisse moed verder ;)
Jij succes deze dagen!! Wanneer is je nod? Die van mij rond 19 september. 
 
Hey Joena! Ja ik voel mij prima, al was het wel goed balen omdat ik alle ingrediënten in huis had voor een zwangerschap. 

Op vakantie
Ontspanning
Duidelijke eisprong 

Had mooi geweest. Nu in de heftige dagen van menstruatie en daarna weer met frisse moed verder ;)
Jij succes deze dagen!! Wanneer is je nod? Die van mij rond 19 september. 
 
Vanaf wanneer letten jullie op met wat je eet? Mijn man kwam er mee om lekker vis (haring en gerookte zalm) te halen maar kan dat nu nog of moet ik het laten staan?
Het is voor ons ronde 1 en afgelopen week eisprong gehad (nod 4 September)  
 
Mijn motto taartjuh: doe waar je je zelf goed bij voelt. En hou er rekening mee dat het misschien langer duurt dan je nu hoopt voordat je zwanger bent. De eerste paar maanden hielt ik bijv rekening met alcohol van eisprong tot menstruatie, maar daar ben ik nu mee gestopt. Ik eet en drink wat ik wil wanneer ik wil (ronde 9, dus opzich nog niet zoooo lang als ik sommige hier lees maar toch). Ik bedoel niet dat ik nu elke week laveloos in de kroeg hang, maar wel een wijntje neem als er een feestje oid is. Met eten hou ik helemaal geen rekening, volgens mij is rauwe vis en vlees enzo pas echt een risico als je daadwerkelijk zwanger bent. Hoy t vooral leuk, en nogmaals: doe vooral waar jij je goed bij voelt! Das t belangrijkste :)
 
Yeeh nog iets langer dan een week wachten! Het gaat me nog heel goed af, maar ik ben zo moe en ben nog best druk komende week. In iedergeval veel afleiding en maar wat eerder slapen komende week.
 
Terug
Bovenaan