NOD september 2018..

Ik ben nu wel benieuwd naar mijn cyclus. Ik zit nu op dag 22 en mijn eisprong komt er dus aan. Eigenlijk zou ik volgende week donderdag mijn menstruatie hebben, maar als dat echt gaat gebeuren, is er natuurlijk veel te weinig tijd. 

Mijn nod is ook ergens deze week/volgende week. Helemaal precies weet ik het niet. Heb geen regelmatige cyclus en deze maand eigenlijk geen ovulatietesten gebruikt. Als ik volgende week nog niet ongesteld ben dan ga ik testen. Zit nu op dag 28.... gemiddeld een cyclus van 32 dagen ongeveer 

Bet ovulatietest gedaan en nu is de smiley weer weg. Als het goed is, is de eisprong dan geweest toch? Of kan hij ook nog komen?

@SjaMee dat heb ik idd ook gelezen maar ik heb een keer 3x per dag getest, sochtends, smiddags en savonds maar exact dezelfde uitslag. Maar scheelt misschien dat ik snachts altijd naar de wc moet. Het is het beste als je urine aan aantal uur in je blaas heeft gezeten. 

@SjaMee 
Dat dacht ik ook altijd. Maar ik had eerst de cb met dubbele indicator en daarbij moest je zelfs ‘s ochtends testen. Met de gewone kun je op elk moment van de dag testen. Dus ik dacht lekker makkelijk ‘s ochtends.
Ik weet nog niet of ik doorga met de testen, maar anders toch maar eens op een ander moment proberen. 

Terug
Bovenaan