NOD september 2018..

Ik citrus, ik!!
echt waar. Zojuist een lijntje, licht... maar hij staat er wel ?? kan het nog niet geloven. Vriendlief al helemaal niet. Zouden vandaag naar de dokter gaan haha. Licht lijntje is logisch, 10dpo. Maar zou anders echt ongesteld zijn geworden vandaag.... (en temperatuur verder omhoog!)
hoe onwerkelijk! Hopelijk t weekend een dikker lijntje.

Nee!!! Oh wat super zeg!! Wist niet dat je ging testen. Ocerheen gelezen?? Topper! 
En je temp...hoe zag die eruit afgelopen dagen? Jij bent de enige die ook tempt toch? 
37.3, 37.2  37.3 en nu weer 37.2. Blijft hoog. Ben benieuwd welke dpo hij nog meer steeg bij jou. 
Geniet ervan ananas !! ?

@Ananass Gefeliciteerd meid! Wat een mooi nieuws.
Ik heb negatief getest (11 DPO). Maar het bloed bij het afvegen was wel meer rood dan roze/bruin en ik heb nu ook echt de buikpijn die bij menstruatie hoort. Ik ben bang dat ik dus door moet naar de volgende ronde. Vandaag een dagje Efteling, dus fijne afleiding.

Haha alvast bedankt! Het moet nog wel even blijven plakken, maar indd. Met een l fase van 7 tot max 10 dagen kun je dus zwanger worden :)
citrus, na eisprong elke dag 36,8 toen 2 dagen 37.0 wat ik weet aan ziek zijn. Toen 36,8 36,9 en vanmorgen 37,0

@Ananass, wat super fijn voor je! Gefeliciteerd! 

Ik heb vanmorgen een vroege test gedaan omdat ik er echt klaar mee was, die buikpijn houdt maar niet op. Maar helaas, niet zwanger. Dus nu wachten tot mijn menstruatie komt en dan op naar de volgende ronde.

Terug
Bovenaan