NOD september 2018..

Ik heb ook een heel licht streepje! Wel met de early test van de action. Laatste menstruatie op 17 aug. Ovulatie rond 29 augustus, dacht ik..maar gezien het lichte streepje op een early test denk ik dat deze toch later is geweest! Ben heel benieuwd of het streepje gaat oplopen. Zondag weer testen.
jij ook (voorzichtig) gefeliciteerd Ananas! 

Jammer dwaallichtje! Gelukkige een leuke afleiding, veel plezier! 
Clb! Oeh gefeliciteerd!!! Wat tof! We duimen dat ze lekker blijven plakken bij jullie. Zitten we nu op 8? 

@clb, oh wat fijn! Voor jou ook goed nieuws, gaat de goeie kant op meiden!
@Citrus, als mijn menstruatie uitblijft ga ik nog een keer testen begin volgende week. Denk dat al mijn kwaaltjes meer met een griepje te maken had dan met een zwangerschap. Je houdt er rekening mee maar ergens is het toch echt heel erg balen. Vooral dat er straks weer opnieuw zolang moeten gaan wachten!

Hoi allemaal!
Ik ben nieuw hier op het forum. Wij willen graag ons eerste kindje. We zitten nu in de derde ronde. Volgende week vrijdag is mijn nod dus nu is het even wachten.. hopelijk gebeurd er iets in mn buik maar ik verwacht het niet omdat ik ziek was rond de eisprong.
Ik lees veel over het temperaturen. Ik heb de cursus Sensiplan gedaan. Hierdoor hoef ik geen hormonen te gebruiken (voor anticonceptie) en heb ik veel kennis over mijn cyclus. Ik lees bijvoorbeeld veel over temp stijgingen en dalingen. Een stijging kan je al hebben als je even slecht geslapen hebt of ruzie hebt gemaakt de dag ervoor.  Die cursus is echt een tip als je er meer over wilt weten!

Gefeliciteerd Ananas en CLB!!
Ze moeten blijven plakken!! Echt super nieuws! :) 

Welkom Pippalotta. HIer net ronde 1 gehaqd en helaas afgelopen woensdag de mensturatie begonnen. 

Terug
Bovenaan