NOD september 2018..

CLB ook gefeliciteerd!
Hier moet alles nog even bezinken, heb nog niet het besef. Ik denk ook omdat ik eigenlijk gewoon niks (bijzonders) voel haha. Ga ook iets vaker dan normaal naar het toilet haha. Soort van checken zeg maar. Hopelijk morgen meer hoop en geloof en besef als er weer een streepje staat, en dan graag wat donkerder hihi

Wilde net vragen ananas. Wat waren naast je temp eigenlijk je symptomen...maar niks bijzonders? 
Ik voel mezelf best beetje down ineens, zo gek. Waarschijnlijk omdat ik 0.0 iets voel van ja....dat zou iets kunnen zijn. Naast dat lichtroze minipuntje door afscheiding. Normaal na eisprong gevoelige tepels en nu nog steeds niet. Zo gek..geen steekje of kraampje te bekennen. Wel onwijs humeurig 

Citrus, ik ben het levende bewijs dat je dus niks hoeft te merken! Was er woensdag zelfs nog heilig van overtuigd dat ik gewoon vandaag ongesteld ging worden. Alleen, dat begint bij mij altijd de avond van te voren met wat bruine afscheiding. Gisteravond dus niet..! Toen zei mn vriend: zullen we morgen dan maar een gokje wagen?
Ik merk niks bijzonders aan mijn afscheiding, niks aan mijn borsten of tepels, niks aan mijn humeur, ook niet misselijk. Alleen af en toe een steekje down under, maar dat heb ik elke maand. Het enige wat ik de afgelopen dagen niet heb kunnen plaatsen, is dat ik honger heb als ik naar bed ga! Toeval, of is dat mijn enige symptoom? Mede daardoor geloof ik t allemaal nog niet helemaal haha
En even sjaggie of down zijn mag zeker hoor ;-) Ik ben al die rondes ook niet doorgekomen met een eeuwige smile op mn gezicht hihi

Hoi hoi,
Mijn NOD is 22 september. Afgelopen zaterdag heb ik de 2e IUI gehad. Dus ik heb er bijna één wachtweek op zitten. Ben deze keer gelukkig wel wat relaxter als de eerste keer. Maar de zenuwen zullen komende week wel weer komen. 

Oee wat allemaal weer positieve berichten! Misschien ga ik morgenochtend opnieuw testen, maar ik heb een druk weekend. Dan moet het net weer zijn dat ik half 8 er uit moet om te plassen, anders ga ik na het weekend nog eens testen. Was vanmorgen zò onwijs misselijk,  zelfs met acupuntuur bandje om. En nog steeds niet ongesteld...

Terug
Bovenaan