NOD september 2018..

@CLB en Ananasss gefeliciteerd! Dat maakt 8 inderdaad. 
Hier nog geen menstruatie gevonden. Gister ook eigenlijk geen last/krampen. Nu op mn werk zonder iets mee genomen te hebben voor als de dijken doorbreken. Niet slim ?
Wel echt enorme vreetbuien! Chips, chocola, koekjes.... Niks is te gek ????????

Hoi Dames. Ik was hier al (spvh) heb even mn forum naar veranderd? Ik heb een bizar verhaal. Ik dacht gisteren. Wat voel ik me vaag. Al 2 dagen alleen maar eten en bleef een leeg gevoel hebben en toen werd ik misselijk.. kan van alles zijn.. maar ik ben een echte test mafketel?veelste vroeg ook! 8dpo 10 dagen voor NOD! Dus naar de action gescheurd. En een test gehaald. En wat denken jullie een licht streepje! Wel een tuur maar hij staat er toch echt.. geen geduld voor ochtend urine gehad ook.. en toen nog 1 gedaan. En precies hetzelfde! En vannacht begonnen mn borsten pijn te doen. En nu okk met vlagen misselijkheid.. sorry maar wtf! Hoe is dit mogelijk zo vroeg... ik ben sowieso nog niet blij maar overdonderd. Ik weet dat ik nog dagen moet wachten voordat ik pas zeker van mijn zaak mag zijn. Maar ik wil straks weer testen om te kijken of hij duidelijker word. Want 2 maanden geleden had ik ook voor nod getest en 5 dagen na nod ging ik bloeden en de testen bleven heel licht en vaag. En clear blue gaf toen zwanger aan! Maar toch een hele vroege miskraam geworden dus ik weet en ken de consequenties. Maar ik kan er niks aan doen ik wil het zeker weten. Ik heb eeb zoontje van 1.5 dus ik weet hoe het voelt. Maar toen voelde ik pas wat met ongeveer 6 weken. Bizar he. Ben even de weg kwijt

Welkom terug! Snap dat je nogal overdonderd bent zeg, bizar! Wie weet was je ei toch iets eerder en/ snelle innesteling, niets is onmogelijke in het vrouwelijk lichaam volgens mij. 
Goed dat je je beseft dat je met zo vroeg testen nog geen zekerheid hebt, kan van alles gebeuren. Maar ik feliciteer je toch voorzichtig hoor..positif thinking!! ?

Ja dankjewel. Ga ik proberen te doen. Ja ik hou het goed bij en ik voel elke maand mn eisprong. 2 dagen lang pijn. 4 en 5 sept was dit. En 9 sept soort mentruatie krampen. Toen dacht ik nog huh? En dus 13 sept een licht streepje. Heb een luteale fase van 17 dagen. Cyclus van 31 dagen en dus 23e mijn NOD. Volgen jullie het nog? Ik hou jullie op de hoogte. 

WoW ik snap dat je overdonderd bent. Raar wil ik niet zeggen hoor, ik had vanmorgen 10dpo een prima licht streepje. Alleen bij mij is dat dus nod haha. Dr zijn genoeg dames die met 10dpo positief testen, met zo’n vroege test die 4 dagen voor nod kan (wat bij mij dus nooit kan want dat zou dan 6dpo zijn hihi). Maar die early testen kunnen dus wel degelijk 10dpo positief uitslaan. Ik snap ook zeker dat je nog niet blij kunt en durft te zijn! Maar adem in en uit... en hou goede moed! You can do this (even tegen je lichaam zeggen)

Terug
Bovenaan