NOD september 2018..

@ananas dankjewel voor de goede moed! En gefeliciteerd met je zwangerschap! Super! Hoe voel je je? Op een roze wolk? het is bij mij gewoon een gek idee dat ik nog zo ver voor NOD zit. Maar ik ga mij zo rustig mogelijk proberen te houden en hopelijk heb ik over een paar dagen een knaltest. Dan voel ik me toch iets zekerder van mijn zaak. Al zegt dat natuurlijk nog steeds niks.. maar ik heb er dit keer een goed gevoel over. Positive vibes ✌
 
 
Balen MammavanB, maar het kan nog he! Ook dames die een beetje verliezen maar toch zwanger blijken. Al herken ik je gevoel zeker
Enne, cappuccino (hmm, heb ik ineens best zin in!), nee.. Ik zit nog niet op een roze wolk. Ik heb helemaal geen symptomen, en dat in combinatie met een licht streepje stelt me nog niet helemaal gerust. Zit wel elk uur even naar de foto te kijken die we vanmorgen even snel hebben gemaakt haha. Dan komt het besef weer een beetje.
 
Jaaa gewoon weer 2 positieve berichten! Gefeliciteerd allebei en wat fijn voor jullie! Ga er maar enorm van genieten zodra het daadwerkelijk tot jullie doordringt ?
 
Dankjewel! @vlindertje
@ananas is dit je eerste zwangerschap? Ik heb al een zoontje en toen ik zwanger was van hem 1 dag na nod positief getest ook nog vrij licht en pas na 6 weken kreeg ik symptomen. Ik weet nog dat ik er maar bleef testen omdat ik het niet geloofde. Ik kijk nu ook elke keer naar de test om te kijken of het streepje er nog zit?. 
 
Gefeliciteerd met de positieve testen!!
Ik heb wat vage klachten, maar niet zoals normaal voor mijn menstruatie. Ik wil misschien morgen of zondag gaan testen, maar ergens durf ik ook weer niet zo goed haha. Toch bang dat het dan tegenvalt denk ik?
 
Terug
Bovenaan