Dames, ik ben nu echt even in de war. De afgelopen weken heb ik elke ochtend een cb ovulatietest gedaan. Elke keer alleen maar een rondje. Gisteren kon ik ‘s ochtends niet testen, dus toen ik thuiskwam wilde ik toch nog even testen. Ik kreeg een smiley, ik helemaal blij. Het was dag 23 van mijn cyclus. Vanmorgen weer getest en weer een rondje. Balen, voor de zekerheid vanmiddag weer getest en smiley.
Op de verpakking staat dat je op elk moment van de dag kunt testen en ik weet dat je bij de cb met dubbele indicator ‘s ochtends moet testen. Ik heb wel eens gelezen dat je lh gaande weg de dag sowieso stijgt. Ik vraag me nu dus af of ik een smiley krijgt omdat mijn ovulatie echt komt of op er een stijging is ten opzichte van ‘s ochtends. Iemand enig idee?
Op de verpakking staat dat je op elk moment van de dag kunt testen en ik weet dat je bij de cb met dubbele indicator ‘s ochtends moet testen. Ik heb wel eens gelezen dat je lh gaande weg de dag sowieso stijgt. Ik vraag me nu dus af of ik een smiley krijgt omdat mijn ovulatie echt komt of op er een stijging is ten opzichte van ‘s ochtends. Iemand enig idee?