NOD september 2018..

Dames, ik ben nu echt even in de war. De afgelopen weken heb ik elke ochtend een cb ovulatietest gedaan. Elke keer alleen maar een rondje. Gisteren kon ik ‘s ochtends niet testen, dus toen ik thuiskwam wilde ik toch nog even testen. Ik kreeg een smiley, ik helemaal blij. Het was dag 23 van mijn cyclus. Vanmorgen weer getest en weer een rondje. Balen, voor de zekerheid vanmiddag weer getest en smiley. 
Op de verpakking staat dat je op elk moment van de dag kunt testen en ik weet dat je bij de cb met dubbele indicator ‘s ochtends moet testen. Ik heb wel eens gelezen dat je lh gaande weg de dag sowieso stijgt. Ik vraag me nu dus af of ik een smiley krijgt omdat mijn ovulatie echt komt of op er een stijging is ten opzichte van ‘s ochtends. Iemand enig idee? 
 
Hi! 
Mijn NOD is 19 september. Sinds 3 dagen ben ik enorm duizelig en licht in mijn hoofd. Ik wordt echt wakker met het gevoel of ik in een wasmachine zit. Ik ga morgenochtend daarom mijn eerste test al doen. Ook omdat ik op vakantie ben en het echt wil weten. Anders moet ik misschien even naar de dokter vanwege de duizeligheid.
Ik ga een normale clearblue test doen omdat ze hier in Frankrijk geen early testen verkopen. Maar er staat in de gebruiksaanwijzing dat die ook 5 dagen voor je NOD gedaan kunnen worden met ochtendurine..
Op hoop van zegen! :)
 
Ik hoop toch echt snel duidelijkheid te krijgen... Vanmorgen zo onwijs misselijk, zelfs met bandje om... Vanavond was ik chagrijnig 6.0. Ik heb echt medelijden met vriendlief... 
 
Hey daicsy! Spannend! Alleen je zegt "omdat je het ECHT wil weten" als hij negatief is...dan weet je eigenlijk nog niets zeker omdat je dan nog steeds niet weet of je  zwanger bent of te vroeg test. Omdat het ook nog te vroeg is. 
Maak jezelf niet gek en overweeg nog even het 1 en ander  
 
Met duizeling naar huisarts is trouwens een goed plan als je het niet vertrouwd, ook al ben je wel zwanger. Ik las daar overheen zag ik. 
Als je gaat testen dan duim ik met je mee!! ?
 
NOD is volgende week zondag.. Sinds een maand gestopt met de pil, dus ik durf het nog niet te hopen. Wel opgeblazen gevoel, hoofdpijn, lichte krampen en afgelopen week extreem moe na een hele dag werken. Ontpillen of hebben we heel veel geluk?! Ik weet niet wat ik kan verwachten.. Spannend!
 
Terug
Bovenaan