NOD september 2018..

Jammer MammavanB! 
Ynst, geen ervaring mee, sorry. Weet alleen dat de eventuele symptomen pas  beginnen  na innesteling, heb je die al gehad? Meestal pas na een week. Wanneer was je (vermoedelijke) eisprong? 
 
Sinds gisteravond zijn mijn borsten pas wat verder gaan voelen en net wakker geworden met knallende koppijn. Voordat ik wat ging slikken, mijn temp opgenomen en een goeie daling waargenomen, zou perfect zijn voor een innesteling ?. 
Ik ben me bewust van het feit dat temp met veel factoren te maken Heeft, dan gaat het om schommeling. Je lichaam geeft duidelijk signalen af van eisprong ed. Nu maar hopen dat hij blijft plakken. ?
 
Helaas negatief getest :( 
vandaag even rustig aan doen ivm de duizeligheid en dan morgen of maandag even langs een dokter. 
Toch denk ik dat ik te vroeg getest heb. Ik had vannacht ook lage rugpijn en net een beetje bruin bloedverlies en nog steeds duizelig. 
Spannend hoor! Dit is onze eerste ronde voor ons eerste kindje. Vorig jaar wel 2 rondes meegedaan maar toen toch besloten om het nog even uit te stellen door omstandigheden. Dus eigenlijk de 3e ronde :)
Van harte gefeliciteerd voor de genen met positieve testen! Wat lijkt me dat een fijn gevoel zeg!
 
Hoi meiden,
ook nieuw hier. Ben in juli gestopt met de pil en had na 30 dagen mijn eerste ongesteldheid na de pil.. nu verwachte ik mijn ongesteldheid weer na ongeveer 30 dagen en die is nog steeds niet aangebroken.. ik gelijk afgelopen dinsdag test gedaan en die was negatief.
vandaag weer een test gedaan en ziet er zo uit:

ik zie een heel vaag streepje op de sensitest, iemand (op de foto zie je het minder goed) ervaring met deze testen? Heb ze nooit eerder gebruikt.
wat denken jullie? Nog een clearblue doen vandaag? 
 
 
Terug
Bovenaan