NOD september 2018..

Wat spannend allemaal! Ik voel heel erg met jullie mee! Mijn eisprong zou volgens de planning 8 september moeten zijn, dus  ik weet het eigenlijk ook niet zo goed. We gaan voor onze eerste, dus ook nog 0 ervaring.
Net als proef even getest hoe zo’n test werkt en uiteraard het resultaat negatief. Kijken of de vreemde ‘klachten’ aanhouden of dat ze verdwijnen nu dit tussen mijn oren vandaan is. 
 
Gisteren een vroege test gedaan omdat ik echt niet meer kon wachten: negatief.
Vanmorgen hartstikke ongesteld geworden, 2 dagen eerder dan de bedoeling was. En ik was er echt van overtuigd dat mijn cyclus regelmatig was.
Al mijn klachten waren dus toch van een griepje, shit zooi.
Klein beetje balen. Maar aan de andere kant, die 2 dagen zijn weer mooi meegenomen: kunnen we weer eerder aan de slag. 
En inderdaad, een streepje is een streepje! Gefeliciteerd, super fijn!!
 
Ik zou ook zeggen: streepje is streepje. 
Mijn menstruatie is nog nergens te bekennen, toch al sinds woensdag krampen. Normaal had ik kramp en braken de dijken meteen door. Breken ze vandaag niet door, dan toch morgen maar weer testen...
 
Jammer daisy, gek van je duizeligheid, goed drinken in ieder geval. 
Mijn bod bij 29dgn zou de 19de zijn.echter was mijn eisprong op dag 18 dus weet nu niet of ik altijd maar 11 dagen ertussen heb of dat ik nu een langere cyclus heb. We gaan het zien. 
Gefeliciteerd gebruiker...535. Vorige zwangerschappen positief met sensitest getest, ook een vaag streepje en was zwanger, waren wel de dipsticks. 
Afgelopen 2 maanden zag ik ook een vaag streepje, maar niet waarneembaar met foto en was toch negatief. Maar deze zie je meteen!! Morgen zou hij duidelijker zijn als het zo mag zijn. ?.
Het helpt mij idd goed, dat tempen.  En ik vind het vooral rete interessant allemaal, hoe dat zo mooi werkt ;)
Jammer superjuffie en  knuffeltje...
 
Yup, een streepje! Gefeliciteerd :)
citrus, veelbelovende grafiek. Interessant hè, tempen. Mijne was vandaag weer gestegen, straks eindig ik nog met koorts ? weer een streepje vanmorgen trouwens, begin t langzaamaan te geloven. Ga je maandag een testje wagen? Dan had je toch een verjaardag? 
 
Terug
Bovenaan