NOD september 2018..

@gebruiker953535 gefeliciteerd! Dat is toch echt een klein streepje!☺️
 
 Gisteren was mijn NOD en ik durfde maar niet te testen. (We zaten inmiddels in ronde 6 en heb elke ronde ongeveer getest omdat ik “dacht” zwanger te zijn). Vanochtend nog steeds niet ongesteld en uiteindelijk toch een test gedaan, en die is positief! Zo bizar, kan het nog niet geloven!! 
 
Bedankt allemaal!
@happyandlove ook jij van harte gefeliciteerd!
Ik kan het ook nog niet goed beseffen, of het echt wel zo is. Afgelopen week was de test negatief maar misschien was ik toen inderdaad te vroeg..
p.s leuk Forum hier! 
 
Uur geleden stuurde ik jullie nog een berichtje dat ik ongesteld was geworden, er is sindsdien niks meer te zien. Het was echt helderrood bloed. Nu is het over.. waarschijnlijk gewoon een voorteken van? Ik wacht af of het vandaag doorzet en anders zal ik waarschijnlijk maandag alsnog de pineut zijn. 
Soms zou ik willen dat ik een man was, zou een hoop ellende schelen.
 
Bedankt voor alle felicitaties! Vind het fijn om het op deze manier toch ‘te delen’. Ik ben echt een open boek en dit wil ik echt nog even voor mijzelf & mijn partner houden, Hihi hierdoor voelt het nog zoo onwerkelijk. Vanochtend wederom een vaag streepje, hij mag morgen toch hopelijk wel gaan oplopen! 
 
Gefeliciteerd @happyandlove! 
Ik heb vanochtend opnieuw getest! Wilde hem hier plaatsen want hij is nu duidelijk te zien! ? maar ik weet niet hoe.
Maar ik moet nog 8 DAGEN wachten.. ja pfff gaat een lange week worden. Kan er ook met niemand over praten behalve hier. Mijn man denkt heel makkelijk ach joh een weekje wachten en niet meer testen kan makkelijk.. ja daaaag ik wil toch echt zien of de test duidelijker word. En ik voel me echt zwanger! En sommige zullen misschien wel denken waarom test je dan zo vroeg?. Maar ik had het hoe dan ook geweten. Zo duidelijk merk ik het.
Maarja zwanger willen worden en zijn vraagt gewoon heel veel geduld..   
 
Oh gefeliciteerd allemaal!!!! Ok....nu ben ik de tel kwijt...anyone? 
Goed geheichen ananas! Ja maandag is mijn zoontje jarig. :)  ik vind feestelijke gebeurtenissen altijd mooie momenten om er eventueel nog wat bij te vieren whaha ?
 
Terug
Bovenaan