NOD september 2018..

@taartjuh wanneer je zwanger bent mag je sommige dingen niet eten. Gerookte zalm mag in sommige gevallen wel, maar wanneer je het koop bij een viswinkel is het altijd de vraag hoe het bereidt en verpakt is. 
Gelukkig maakt mijn vriend zelf altijd gerookte zalm, en kan ik het blijven eten. Mijn schoonzussen konden tijdens hun zwangerschap niet wachten op zijn gerookte zalm. 
 
@mttm wat vervelend dat jij ook last heb van een eerdere bloeding en niet kunt verklaren wat het is..
Ook ik heb daar dus last van. 18 aug eisprong gehad en die dat een hele kleine bloeding (ovulatiebloeding?) 22 aug weer klein beetje roze slijm.  En 24 aug en 25 aug leek het wel een lichte ongesteldheid met oud bruin bloed..
Echter zou ik 1 september pas ongesteld moeten worden. Normaal altijd keurige cyclus maar wat er nu aan de hand is... 
Naast dat al dat onregelmatige bloedverlies super onhandig is wordt ik er idd ook erg onzeker van. 
Je bent dus zeker niet de enigste..
In welke ronde zitten jullie? Wij in ronde 3 dus zijn pas net bezig. Zeker als ik alle andere verhalen zo lees.
Advies van mensen om ons heen om het maar 'los' te laten is ook best lastig..
 
Voor nu ons de 2e ronde. Als ik mijn app moet geloven heb ik over 3 dagen mijn eisprong. Heb ovulatie testen in huis.. ga t wel testen. Ben zeer benieuwd! 
Bij mijn eerste was ik na een half jaar zwanger zonder ovulatie testen te gebruiken of iets.. gek dat ik er nu dan zo anders mee bezig ben.. ?
 
Zolang je nog niet zwanger bent is er niets aan de hand, bij de innesteling ook nog niet, daarna zijn jullie via bloed verbonden en dan is het voor sommige producten handig om te laten staan. 
Zelf heb ik tijdens zwangerschap elke week 2 broodjes verse haring gehaald bij de visboer. Goed voor de onega3! (Ontwikkeling hersentjes ) Heerlijk en slimme kinderen gekregen  haha.  Uit de supermarkt nam ik het niet. 
Overigens was dat mijn tik...hoef het nu echt niet dus ben benieuwd of ik dit bij een 3de zwangerschap ook weer krijg hihi. 
 
Beautygirl. Het wordt spannend voor je!! Ik hou het in de gaten hier ?
 
Ah net een berichtje in de vorige forum van augustus geschreven. Maar ik doe hier ook weer mee. Nu jammer genoeg een paar dagen ongi zijn en dan gaan wij voor poging 2. :)
 
@mttm Dit had ik dus ook! Ik herken wat je zegt. Twee dagen voor mijn verwachte ovulatie opeens een beetje oud bloed. Had dit nooit eerder gehad. Wel fijn om te weten dat ik niet alleen ben, maar ja ik weet dus ook niet wat het was helaas. Denk een ovulatiebloeding.. 
Mijn nod zit er nu aan te komen, ik denk 1 september,  mijn cyclus is ongeveer 25 dagen schat ik. En zit nu op 10dpo. Dus nog 5 daagjes wachten voor mij. Als er niks geks gebeurd ga ik vrijdag voor het eerst testen. Heb er een goed gevoel bij deze maand. Het is officieel onze 5e ronde zonder pil. waarvan ik de eerste 3 maanden er nog niet veel mee bezig was. Ik ben 22 jaar en mn vriend 26. Ik heb nog een vraag, rookt een van jullie? Mijn vriend rookt en is niet echt van plan om te stoppen. Weet ook niet echt wat ik hiermee moet en beinvloed dit de vruchtbaarheid? Xoxo
 
@yuliaatje: een vriendin van mij was ruim een jaar bezig om zwanger te worden, maar vanaf dat haar vriend stopte met roken was het na 1 ronde raak. Zij denkt echt dat het door het roken kwam. Zij rookte niet. Of het zo zwart wit is weet ik niet, maar roken heeft wel degelijk een negatieve invloed op vruchtbaarheid. Zowel bij mannen als vrouwen. En (mee) roken is sowieso slecht voor zwangeren en babies, dus kan hij alvast wat gezondere gewoonten aanwennen?
 
Terug
Bovenaan