NOD september 2018..

Hoi hoi! 
Ik ben hier net nieuw! Wij zitten in de eerste ronde en mijn NOD is op 19 september.
Sinds vanmorgen heb ik echter het gevoel dat ik ongesteld moet worden (buik/rug 'pijn).
Ook heb ik totaal niet het gevoel dat ik zwanger zou kunnen zijn, als ik het lijstje van de eerste eventuele klachten lees hihi.
Hebben jullie wel eens een test gedaan op de NOD, dat je dacht niet zwanger te zijn, omdat je niks voelde? En dan toch zwanger bleek? Ben benieuwd naar jullie ervaringen!
Spannend hoor! Ben benieuwd of ik ongesteld word.. Zo voelt het wel.. Maar goed, eerste ronde nog maar, dus ik blijf zeker positief :D 
Groetjess
 
Cappuccino. Als je Googled op Mupload en klikt op die link dan kun je daar bestand uploaden daarna zie je 3 linken, ik neem dan altijd de bovenste, die selecteer je en kopieer. 
Hier op het forum klik je op het foto pictogram en plak je de link. Dan zie je hem nog niet, wel als je dan op verzenden klikt. Succes! 
Dwaallichtje. Ik denk maandag en anders dinsdag. Heb geen testen in huis en vandaag geen tijd, als ik morgen zin heb dan ha ik naar Kruidvat, anders wordt het maandag en dinsdag testen. Zit ook pas op 8 dpo dus heb de tijd ;)
 
Gefeliciteerd allemaal! Ik vind het echt leuk om alle positieve verhalen te lezen, dat geeft hoop! 
Wij zitten nu dus in ronde 3 en ik had nooit verwacht dat ik er zo mee bezig zou zijn.. Ik dacht: "we stoppen met anticonceptie en dan worden we hopelijk vanzelf verrast en tot die tijd genieten we van elkaar en ons leven!" Nou. Niet dus. Mijn nod is 20 sept. dus ik wil/moet tot vrijdag wachten met testen om teleurstellingen te voorkomen maar ik kan BIJNA niet wachten! Vind het zo spannend dat er misschien wel een klein mensje in me zit! Daardoor wordt ik natuurlijk alleen maar verdrietig als ik ongesteld wordt.. Herkent iemand deze gevoelens? Hoe gaan jullie ermee om?
 
Ik gok inmiddels op 10 deze maand?! Bij mij inmiddels de dijken doorgebroken! Prachtige cyclus van 28 dagen. Ik blijf hier nog wel alle nieuwtjes hier volgen, veel te nieuwsgierig!
 
Super Cappucino!
Ik verwacht nu dat ik morgen dan wel ongesteld ga worden. Maar ik vind het wel ingewikkeld want straks wordt ik komende maanden nog niet ongesteld ivm het in augustus stoppen met de pil, maar waar blijft de bende dan als je niet zwanger raakt? 
 
Als je niet ongesteld word heb je ws geen eisprong gehad en hoeft je lichaam ook niets op te ruimen. Het is niet zo dat het zoch ophoopt ofzo. Ik hoop voor je dat toch nog een postieve test in handen mag krijgen! Heb je ovulatie testen gedaan deze maand ? 
 
Terug
Bovenaan