NOD september 2018..

@Cappuccino gefeliciteerd!!
zijn mooie duidelijke testjes!
@Knufeltjeee als je in augustus gestopt bent met de pil en je nog niet ongesteld bent geweest heb je inderdaad nog geen eisprong gehad. Dus eigenlijk moet je nu meer hopen dat je ongesteld word, dan heb je een eisprong daarna en kan je zwanger worden.. ik snap wel dat het misschien wat onzekerheid meebrengt, maar geef je lichaam de tijd.. 
 
@knuffeltjee of je hebt wel een eisprong gehad en is het wel gelukt waardoor je nog niet ongi word. Hoop dat je ook snel een positieve test hebt. 
 
Ik denk toch dat ik vandaag pas mijn ovulatie heb gehad (dag24). Theoretisch gezien dus geen nod in september. Volgens mijn kalender donderdag nod. Ik ga er overigens niet vanuit dat het iets gaat worden. 
We hadden deze maand niet echt veel tijd, dus gisteren wel geklust, maar ik denk ‘oud’ sperma. Of bestaat dat helemaal niet?
 
Hi allemaal ik weet niet of jullie dit herkennen maar ik liep vanmiddag door de stad en had echt het gevoel dat ik helemaal was doorgelekt. Ik snel naar de wc en...Helemaal niks te zien! Echt nog nooit gehad super raar.
Best een hoop positieve testen! Goed gedaan hoor van harte gefeliciteerd ???
 
Gefeliciteerd iedereen die zwanger.
Gisteren een test gedaan, maar helaas weer negatief. Had helaas gehoopt dat het nu eindelijk zou lukken.
  De 16e verwacht ik mijn NOD. 
Op naar ronde 11?
 
Ik verwacht normaal 21 september mn menstruati. Heb deze week last gehad van wat pijn in de buik, tgevoel van dat het elk moment tkon komen. Maar nx dus. Is nu onze 3de rond. Men eisprong zou ik eind vorge week gehad hebben. Vorige week woensdag een gewone controle bij de gyne gedaan om te zien of alles daar binnen werkt. En toen zag hij wel men ei zittn. ??. 
 
Wanneer zouden jullie een test doen? 
 
Terug
Bovenaan