NOD september 2018..

Hoi allemaal,
 
Spannende maand voor iedereen
Ik ben zelf nieuw. Spiraaltje is 28 aug verwijderd. Hierdoor weet ik dus ook mijn cyclus nog niet, daarnaast heb ik zussen met PCOS en cystes en was er een mogelijkheid dat ik het ook zou hebben. Nog geen menstruatie gehad maar ik temp wel sinds 1 sep en als ik daarop afga was mijn ovulatie rond de 9e. Temp is dik 0.3 tot 0.5 graad hoger nogststeeds elke dag. Mijn NOD zou rond de 23e liggen en dus de innestelling de 17e, en mag ik dus testen op de 19e.
Ik geef eerlijk toe het wachten is een hel. Ik wil al jaren een kindje (man en ik zijn nu iets meer als een jaar samen) en mijn man heeft al een dochter van 3 en die was in het begin wat angstig (relatie met zijn ex is erg slecht) het is dus voor mij het 1e kindje en voor hem de 2e en dus de eerste ronde.
Ik probeer mezelf niet gek te maken en de hoop te geven dat het in een keer gelukt is maar soms wel lastig
Spannend allemaal!
 
Hoi allemaal! 
Ik ben nieuw hier en zou me even voorstellen. Ben 27 jaar en me vriend 26 jaar. We gaan voor ons eerste kindje. 
Ik ben 24 juli gestopt met de pil. Een week later twee dagen oud/bruin bloed gehad ( heel erg weinig )
22 augustus ongesteld geworden en 6 dagen helderrood bloed. 
Ik zou nu ergens ongesteld moeten worden als ik er vanuit ga dat mijn cyclus 23 dagen is en Anders begin volgende week. Nu heb ik de hele week al enorme last van me buik ( krampen en een raar gevoel) hoofdpijn en rugpijn. Gister en vandaag het gevoel dat ik ongesteld zou worden maar nog steeds niks. Kan natuurlijk nog gewoon komen. Ik ben ook erg verkouden en heb last van keelpijn. 
Ik wacht het rustig af maaar vind het allemaal wel spannend! 
 
@gebruikervivian @mien
Spannend! Ik wil zo graag testen maar wil er ook niet vanuit gaan dat deze positief zal zijn ook ivm geschiedenis en gewoon geen idee wat me cyclus is. Hoop dat ik juist berekend heb door het tempen. 
Heb de neiging om maandag al te testen maar kans dat ie dan negatief is is dan ofc erg groot
 
Terug
Bovenaan