NOD september 2018..

Normaal feest ik er op los met het jaarlijkse feestweekend maar nu kan ik toch moeilijk mn draai vinden... Vandaag ging goed, alleen vanavond echt lekkere trek dus hup de shoarmazaak in. Normaal doe ik dat na een goede borrel... Nu ik weer lekker thuis en vriendlief feest nog even door. Na de pita kaas misselijk en was ik ook wel uitgefeest. Heeel veel plasjes gedaan vandaag.
 
Zo...een dagje afwezig en een hoop nieuwe "gezichten" wat leuk! Enorme groep zeg. Welkom!! 
Ik had gisteren een daling in temp van 0.3 ineens en vanmorgen weer eenzelfde stijging! Dit gaat goed! Mooie innestelingsdip, nu maar hopen dat hij blijft plakken :)  verder zijn sinds gister mijn borsten nog pijnlijker gaan worden. Thats it. Ik zou morgen testen maar heb plotseling geduld, geen idee waarom maar heb er geen haast mee. Dit is zo niet Ik! Miss denk ik er morgen weer anders over hoor ?
 
Leuk om het zo beetje bij te houden wie er test, ongi word, zwanger word. 
Ik zal mij even kort voorstellen: 
30j, 1ste poging, 3 jaar met mijn vriend en willen nu dolgraag een kindje. 
Heel gek maar heb altijd het gevoel gehad dat ik niet makkelijk zwanger kon worden. Heel raar want in fam geen gekke dingen of zo wat dat betreft. Maar gewoon grote angst denk ik. Dus ben zo benieuwd of het deze keer is gelukt. Zoals ik al lees is de 1ste ronde de kans heel klein. Maar ik houd toch hoop, en toch ook weer niet. Mijn emoties schommelen nog al.... ahahah
Maar normaal gesproken mag ik 27ste testen. Is nog zo onwijs ver... 
Wie test er met een vroege test? Ervaringen? En welk merk dan? 
Fijn dat ik even verhaal kon doen. Groetjes
 
Ik ben kots misselijk wakker geworden en met flinke hoofdpijn. Pff. Ik zit hier met een worstenbroodje voor me maar als ik er al naar kijk wordt ik nog misselijker. Normaal vind ik worstenbroodjes echt super lekker. 
 
@joufully. Ik had afgelopen week getest met vroege test van predicor. Raad het je niet aan, dit omdat het vaak misgaat rond de menstruatie. Beter menstrueren dan de teleurstelling dat t is afgebroken.
Ik had m gedaan omdat ik n kleine bloeding had gehad rond datum innesteling en ik vreselijk misselijk was met braken. Test was alsnog negatief helaas. Wel bijzonder magoed. Ik wacht zelf t liefst na nod met testen. Knal test is de leukste test ?
 
Veel nieuwe gezichten binnen een paar dagen, gezellig!
Meiden, ik heb een dingetje. Afgelopen vrijdag een vroege test gedaan, die was negatief. Gisteren wakker geworden waarbij ik meteen helderrood bloed had, verder de hele dag niks. Vanmorgen wakker geworden met weer helderrood bloed. Tot nu toe ook nog niks. Morgen is mijn NOD.. wat denken jullie? Ben ik gewoon al ongesteld geworden en zet het morgen echt goed door?
 
@Superjuffie Het kan ook een innesteling zijn. Ik had donderdag ook kleine beetjes maar helaas zette het vrijdag wel door (met ook krampen). Ik zou ook morgen pas mijn NOD hebben gehad.
Wat wel een beetje vreemd is dat mijn temperatuur nog niet echt gezakt is. Hij was vanochtend zelfs weer hoger. Stom genoeg daardoor nog een test verspild. In principe ga ik er nu echt vanuit dat ik ongesteld ben en dus in de volgende ronde zit. Aangezien ik toch doorga met temperaturen kan ik dit nog een beetje in de gaten houden. Mocht mijn temperatuur over een weekje nog steeds hoog zijn, dan wil ik nog wel een testje wagen, maar anders niet.
 
Terug
Bovenaan