NOD september 2018..

@superjuffie Lastig hee die bloedingen! Volgens mij kan je beide kanten op redeneren.. als je zwanger bent zijn het innesteling bloedingen. Volgens mij kan je ook wat bloed verliezen als er een haarvaatje springt omdat je baarmoeder uitzet. Maar het kan dus ook alvast een beetje ongesteldheid zijn. Ik zou als ik jou was wachten tot nod en dan evt nog eens testen.
Ik heb vanochtend de earlytest van de action gedaan.. na een hoop getuur had ik mezelf een streepje aangepraat maar manlief zag het niet! ;) Zo irritant dat wachten! Ik wil er niet zoveel mee bezig zijn maar toch ben ik dat wel!
 
Hallo dames (16 a 17 september nod)
Ik heb eergisteren getest met de 4 dagen voor nod dipstick van sensitest.. toen spierwit.
Vandaag getest met kv2v5 en raad eens... wij zien gewoon duidelijk een lichtroze streep? (binnen 5 min)
Zo onwerkelijk.. want heb steeds meer ongi krampen en in mijn linker zij voel ik nogsteeds een soort spierpijn + alle andere klachten..
Durf nog niet te blij te zijn .. we wachten het af.
Hou jullie op de hoogte
 
Liefs❤ 
 
Gefeliciteerd!
Ik twijfel wanneer ik weer ga testen. Ik gok dat ik vanaf vandaag echt overtijd ben. De dag weer hondsberoerd begonnen, net snaaitrek en er nu weer helemaal zin in om naar de feesttent te gaan. Wel nog wat moe. We blijven goede hoop houden!
 
Jeetje knuffeltje spannend zeg! .. Ik kan het nog niet bevatten. Net toch die andere test ook gebruikt! Gewoon om te kijken of de streepjes hetzelfde zijn..
Weet is niet goed voor de gemoedstoestand! Maar ja hij wilde het ook gewoon.. pffff
 
En MamvanJay?
 
Hier nog steeds aan t wachten tot ik ongesteld word. Gisteren getest en toch echt negatief dus een nieuwe test doen heeft geen nut. Maar hoop niet op een al te lange cyclus... voel me nu ook knap beroerd. Echt heel grieperig bah bah
 
Terug
Bovenaan