NOD september 2018..

Ik kan het bijna niet geloven vanmiddag een vroege zwangerschapstest gedaan ? en ik zie een streepje ?
zou het dan echt zijn !!! Mijn nod is woensdag maar heb vanaf vorige week woensdag al zo veel last van mijn borsten ..... morgen testen met ochtend urine .... zoooo spannend ... zal het dan echt zijn dat het gewoon raak is na mijn miskraam hel !!! ???
 
@ SteffieH en Yuliaatje
Vervelend hè zo een onregelmatige cyclus. Allemaal van die dingen die je niet kunt verklaren. 
Ik heb wel het idee dat het bij jullie een ovulatiebloeding zou kunnen zijn. Oud bloed en weinig bloed duiden wel op iets dergelijks. Ik hoop het voor jullie, want dan is er deze ronde wel nog kans om zwanger te raken. 
Ik denk dat het bij mij echt een menstruatie is. Ik heb echt drie dagen heel erg gebloed. Veel meer dan normaal. Voor mijn idee was het ook ander bloed dan normaal, andere structuur of zo. Er zat ook bijna geen slijm bij. Op dit moment heb ik nog steeds een klein beetje roze aan mijn toiletpapier. Ik ga dus maar uit van een menstruatie. Het enige wat ik niet kan verklaren is de knipperende smiley op de ovulatietest van clear blue, maar ik ga er nu maar even vanuit dat die test niet klopt. Tot en met gisteren de test gebruikt en ik heb 5 dagen een knipperende smiley gehad. Dat is raar. Na gisteren waren de testen op, maar ik heb wel nog een paar dipsticks van sensitest liggen. Dus vanmorgen een distick gebruikt en er is amper een streepje te zien. 
Wat ik nu vooral heel verwarrend vind, is dat ik niet weet hoe mijn cyclus in elkaar zit. Kan ik over ongeveer 14 dagen een ei verwachten of moet ik dit als een tussenbloeding zien. Ik heb echt geen idee. Voor mijn gevoel heb ik de afgelopen cyclus (ongeveer 3 weken) geen ei gehad, kun je dan toch zo een zware bloeding (menstruatie) krijgen?
 
Hier ook toch weer ongesteld geworden. Ik heb zelf nooit een ovulatietest gedaan. Begrijp uit jullie verhalen dat dat best gebruikelijk is. Ik dacht altijd ik merk aan mijn lichaam wel wanneer de vruchtbare periode is. En natuurlijk rond 14 dagen. Nu wil ik eigenlijk gewoon weten wanneer de eisprong is en of er 1 is. En tegelijkertijd wil ik er juist niet te veel mee bezig zijn... adviezen?
 
@mttm oh dat klinkt inderdaad ook heel vreemd. Wat gek dat je wel een knipperende smiley hebt..  en ook zoveel dagen? Of werkt dat met die knipperend weer anders? Ik heb die van CB met een rondje of met een smiley. Bij mij blijft de smiley altijd maar twee dagen staan. Normaal zou je ook op 1 sep je NOD hebben toch. 
Deze maand dus op 18 en 19 aug ovulatie. Gisteren is het bloeden na 3 dagen gestopt.. zijn nu lekker op vakantie dus ik kijk de komende week nog even aan. Normaal zou ik op 1 sep ongesteld moeten worden.. 
Vreemd.. We blijven maar duimen. Vrouwelijk lichaam..?? 
 
 

Goedemorgen dames. Ik ben nieuw op dit forum. Wij zijn in november 2017 gestopt met de pil en dit is onze 6e ronde (duurde lang voordat ik ontpild was). Gisteren een ovulatietest gedaan en een vaste emoticon van clear blue ?. Gisteren gelijk geklust en hopelijk is het nu een keer raak ?. Mijn NOD is denk ik rond 10 september. Ik zou graag meekletsen en lezen. Iemand nog super tips om zwanger te worden?? 
 
@SteffieH
Ik had de CB met dubbele indicator. Dus knipperende smiley is redelijk vruchtbare dagen en vaste smiley is piekdag. Normaal heb je dus twee dagen een knipperende smiley en twee dagen een vaste smiley. Ik heb dus vijf dagen een knipperende smiley gehad en nooit een vaste smiley, helaas zijn nu mijn testen op en ik heb eigenlijk geen idee hoe het nu verder werkt. Ik denk dat als ik een nieuw pakket koop, dat ik dan ook weer opnieuw begin. 
Jij hebt dus maar een klein beetje bloedverlies gehad of had je wel echt vloeien zeg maar?
Ik baal nu echt. Na twee keer een lange cyclus had ik weer eens een normale cyclus van 28 dagen en nu heb ik dus opeens een hele korte cyclus van drie weken. Ik weet het echt even niet meer. Komende ronde zal zwanger worden dus ook niets worden, want geen idee wanneer mijn eisprong is.
Ik weet dat iedereen zegt dat je het los moet laten, maar per toeval op de goede dag klussen lijkt me te onwaarschijnlijk en maandenlang om de twee dagen klussen, gaat ook niet werken hahaha. 
Gelukkig heb ik nu nog maar een kleine bloeding. Ik wacht nog even af, want als het een menstruatie is, dan zou het morgen ongeveer moeten stoppen. Als dat niet zo is, ga ik maar eens naar de dokter. 
Het enige waar ik nog over heb nagedacht is dat ik woensdag ook met mijn vriend heb geklust. Het voelde toen wel redelijk gevoelig van binnen. Niet pijnlijk, maar toch anders dan anders. Ik vraag me nu dus af of daardoor ook een bloeding ontstaan kan zijn en of het dan zo een grote bloeding kan zijn. 
Allemaal vragen en helaas weinig antwoorden. Ik ga het over 4 weken zien of ik dan weer ongesteld word. Ik ben benieuwd.
Probeer een beetje van je vakantie te genieten. Have fun! 
 
Hoi! 

Ik ben nieuw hier en heb me spiraaltje 10 Aug laten verwijderen. Direct 3 dagen later me menstruatie gehad. (was 3 dagen vroeger als met spiraaltje) Ik hield alles al bij in een app en volgens de app zou ik ovuleren op 24 Aug (als alles klopt!!) Nu heb ik sinds vrijdag allemaal vreemde klachten. (heb een topic gestart gezien ik gene relavante actieve kon vinden)  

Als alles goed is zou mijn NOD 8/9 september moeten zijn.

Ow ja.. ben 33. 
 
Terug
Bovenaan