@SteffieH
Ik had de CB met dubbele indicator. Dus knipperende smiley is redelijk vruchtbare dagen en vaste smiley is piekdag. Normaal heb je dus twee dagen een knipperende smiley en twee dagen een vaste smiley. Ik heb dus vijf dagen een knipperende smiley gehad en nooit een vaste smiley, helaas zijn nu mijn testen op en ik heb eigenlijk geen idee hoe het nu verder werkt. Ik denk dat als ik een nieuw pakket koop, dat ik dan ook weer opnieuw begin.
Jij hebt dus maar een klein beetje bloedverlies gehad of had je wel echt vloeien zeg maar?
Ik baal nu echt. Na twee keer een lange cyclus had ik weer eens een normale cyclus van 28 dagen en nu heb ik dus opeens een hele korte cyclus van drie weken. Ik weet het echt even niet meer. Komende ronde zal zwanger worden dus ook niets worden, want geen idee wanneer mijn eisprong is.
Ik weet dat iedereen zegt dat je het los moet laten, maar per toeval op de goede dag klussen lijkt me te onwaarschijnlijk en maandenlang om de twee dagen klussen, gaat ook niet werken hahaha.
Gelukkig heb ik nu nog maar een kleine bloeding. Ik wacht nog even af, want als het een menstruatie is, dan zou het morgen ongeveer moeten stoppen. Als dat niet zo is, ga ik maar eens naar de dokter.
Het enige waar ik nog over heb nagedacht is dat ik woensdag ook met mijn vriend heb geklust. Het voelde toen wel redelijk gevoelig van binnen. Niet pijnlijk, maar toch anders dan anders. Ik vraag me nu dus af of daardoor ook een bloeding ontstaan kan zijn en of het dan zo een grote bloeding kan zijn.
Allemaal vragen en helaas weinig antwoorden. Ik ga het over 4 weken zien of ik dan weer ongesteld word. Ik ben benieuwd.
Probeer een beetje van je vakantie te genieten. Have fun!