NOD september 2018..

Euh...nee, hij staat in de badkamer, wel op de koude tegelvloer. Maar waarom zou het niet op kamertempertuur mogen dan? Het gaat toch niet om bacteriegroei ofzo? (dat je bij controleren op een blaasontsteking in de koelkast moet bewaren snap ik.... maar bij HCG? )
nouja...maar snel in de koelkast gezet voor de zekerheid ;)
Rosiee, jij dus in hetzelfde schuitje als ik. ik hoop voor jou op duidelijkere streepjes morgenochtend!!
 
Ik ben ook begonnen met een heel licht en vaag streepje. HCG neemt elke 48 uur ongeveer een verdubbeling aan, dus ik zou zeker dan nog een keer testen. 
Een streepje is een streepje, dus gefeliciteerd! Nu hopen dat het zo blijft voor jullie.
de spanning wordt na een betere streep trouwens aanwezig... of ik ieder geval bij mij wel! 
 
@CLB, de spanning wordt inderdaad nog heftiger als je eenmaal duidelijk positief test, dat heb ik in mei/juni van dit jaar ook ervaren omdat ik toen zwanger ben geweest. Helaas ben ik er toen met 8,5 week achtergekomen dat het gestopt was met groeien bij ongeveer 6 weken. 
 
Update, de postbode is geweest! En natuurlijk direct getest. 
Testje met urine van vanmorgen was inderdaad weer heel vaag, je moet echt goed kijken om een streepje te kunnen zien. Door het bewaren?
Maar direct ook met verse urine getest en daarop ook een nog heel licht streepje hoor, maar wel gewoon in één oogopslag zichtbaar.
En inderdaad nu extra spannend. Je weet gewoon dat het met innestelen en celdelen enzo heel erg vaak nog mis gaat in het hele begin. Dus nu hopen dat het streepje elke 2 dagen iets donkerder zal zijn!  pfff eigenlijk echt wel beter om pas te testen na je NOD. Vind het zo knap van dames die zo lang kunnen wachten. 
 
Rosie, wat ontzettend naar dat je een mk hebt gehad! Hopelijk ben je snel weer zwanger en gaat het dan allemaal goed!
 
Ik ben even een paar dagen wat minder actief geweest in het schrijven maar het uiteraard wel alles mee gelezen.
Ik werd een beetje moedeloos van mezelf merkte ik en ook nu heb ik geen idee waar ik aan toe ben. De menstruatie zoals ik normaal gesproken heb is nergens te bekennen. Wel zaterdag tm gisteren alleen in de ochtend een kleine bloeding gehad. Vorige week blijkbaar griep gehad en nu heb ik geen idee wat ik moet.
Gelukkig zijn hier ook mooie verhalen te lezen van gelukkig meiden. 
En voor de meiden waarbij het tegenzit: ik stuur jullie liefs!
 
@vlindertje, ik voel mijn eisprong niet en ik ben ook totaal niet thuis in het temperaturen. Ik lees hier van alles maar heb mezelf er nooit echt in verdiept. Sinds ik gestopt ben met de pil is mijn cyclus wel heel regelmatig. Ik word altijd op dezelfde dag ongesteld en altijd 4 dagen. Heb dan altijd ontzettende buikpijn, kan moeilijk naar de wc en sta soms gebukt van alle steken in mijn buik. Dit alles heb ik nu niet. Ik voel mezelf echt heel goed! Zo gek..
 
Terug
Bovenaan