NOD september 2018..

Ik heb ook echt niet kunnen wachten..? 8dpo 10 dagen voor NOD heel licht positief. En elke dag een klein beetje duidelijker zichbaar. Vandaag een goeie duidelijke roze streep! Nod is zondag 23e. Zit nu op 14 dpo. En voel me echt very pregnant. Hoe is het mogelijk he zo vroeg.Hoop zo dat alles goed blijft gaan. Ik ga ook voor jullie duimen natuurlijk! Spannende tijd. 
 
Dat is prima mogelijk en logisch cappuccino ;) normale cyclus gaat uit van 14 dagen, en er zijn genoeg dames die zich dan super preggy voelen! Alleen jij hebt een langere luteale fase, maar logisch dat je lekker positief test enzo want dat eitje zit al lekker ingenesteld. Ik zit nu 5 dagen na nod. En pas 14 dpo haha. Ook behoorlijke positieve test, voel me alleen dan weer niet preggo ;)
 
Hoi Ananas, ja zo verschillend die cyclus per vrouw. Van mij mogen die 5 dagen even voorbij vliegen. Zal toch wat gerust stellen dat ik straks na NOD zit. Fijn dat jouw test ook lekker positief is!  Zit trouwens 13 dpo. Ja die termen en dat tellen enzo is best nieuw voor mij.  Kan verder trouwens weinig vinden of een lange luteale fase nou ook betekend dat je langer zwanger bent ? Wat geeft jouw uitgerekende datum aan? Mijn 2 juni met een cyclus van 31. 23 augustus laatste nod
 
Dpo = days past ovulation oftewel dagen na eisprong
Cappuccino, als ik uitga van laatste menstruatie 23 mei, als ik uitga van m'n eisprong (bevestigd met ovu testen en tempen dus zeer zeker) ben ik 28 mei uitgerekend. 10 okt eerste echo, dan weten we meer haha
je daadwerkelijke zwangerschapsduur lijkt me altijd (ong) even lang. Daarom stelt een vk de datum ook vaak bij. Je weet nooit precies wanneer zo'n eitje nou innestelt. Internet zegt 7-12 dagen na je eisprong. Das sowieso onmogelijk geweest bij mij, was veel sneller!
 
Ja dat is bij mij denk ik ook sneller geweest. Berekening met laatste NOD = uitrekende datum 2 juni. En met berekening eisprong  = uitgerekende datum 29 mei. Maakt ook niet zoveel uit hoor. Maar ik was aan hét googlen geweest natuurlijk?. 
Ben er zo veel meer bezig dan met mijn eerste. Toen dacht ik hee moest ik niet ongesteld worden? En toen viel ik zowat achterover van de postieve test. Merkte helemaal niks. 
 
 
Terug
Bovenaan