NOD september 2018..

Superjuffie, menstruatie kan ook uitblijven door stress, miss ervaar je het zelf niet zo stresserig maar denkt jouw lichaam daar anders over.  Het zou kunnen, miss kun je het, door dit te weten nu, beetje van je afzetten en komt je menstruatie er weer snel aan, bij geen zwangerschap dan he. ;)
 
Succes! Hang in there. 
 
Thx meiden, hier goed doorgebroken ook. Enorm baalmoment gehad en nu weer blij dat ik zo'n perfecte cyclus van 28 dagen heb en nu dus weer het begin van de volgende ronde zit. Het is wat het is, duidelijke innesteling maar helaas.. Tot in oktober!! (Voor de niet zwangere ;) en ook al ben je wel zwanger...ook gezellig haha.) Xxx
 
Lief berichtje Citrus, dankjewel. Ik ga het inderdaad van mezelf afzetten. Wordt vervolgd dus!
Gaan we nu over naar een NOD in oktober forum? Als dat zo is, ik wil graag mee verhuizen!
 
De huisarts gaf mij de ggoede tip dat als je ook met je cyclus het niet zeker weet je net zo goed een week kunt wachten met testen. Ben je al wel zwanger komt het ook niet op die paar dagen aan...
Ik voel me nog steeds hetzelfde, geregeld misselijk en geregeld plassen maar misschien zondag testen. Vind het niet leuk om niets wetend bij de huisarts te zitten. Zit je daar dan. En daarna? Vriendlief op zn werk bellen? Nee liever niet.
Vriendlief wilde graag pas het weten als het zo ver was. Maarja ik dacht gisteravond, hij weet exact wanneer mn stopweek is en met lepeltjelepeltje merk je zo dat er geen insolatiemateriaal tussen zit. Totaal ongeloof. Snapte er niets van. Mannenlogica: Truus komt vast een dagje later. Eerst bevestiging. Wel meteen als een kind zo trots op zijn knutselwerkje: Zie je wel dat ik goed behangplaksel heb! Gister drong het niet tot m door, maar nu is ook bij hem het malen en denken wat als stel dat begonnen... 
 
Ik had zondag mij NOD. Een dag een heeel klein beetje bruin oud bloed. En nu niks meer. Al anderhalve week het idee ieder moment ongesteld te kunnen worden. Ik ben ook nog nooit over tijd geweest. Ik denk dat ik morgen vroeg maar ga testen als er vannacht nog steeds niks is gebeurd...
Het weekend al een flink baalmoment gehad dat ik toch weer ongesteld was geworden door dat kleine beetje bloed. Dit was alweer ronde 7. Ik ben benieuwd morgen!
 
Ow ladies, wat is het toch spannend. Ik maak mezelf helemaal gek en denk van alles te voelen maar zal zo teleurgesteld zijn als het niet zo is.. 
Knallende hoofdpijn, onwijs moe en emotioneler....etc
Maar ik heb pas over een week NOD dus moet echt  nog even wachten wil eigenlijk niet de vroege test doen. Maar dus wel nog even wachten.
 
Hoi dames,
Mijn eerste berichtje op een forum. Mijn NOD is komende maandag. Deze maand was ik ineens na 22 dagen ongesteld en dit was anderhalve dag later ook ineens weer voorbij. Zou dit dan een innestelingsbloeding zijn? Ik ben misselijk, moet vaak plassen en heb krampjes..
Anyway, ik vind het wel fijn om mee te praten en jullie ervaringen te lezen.
Hebben jullie een innestelingsbloeding gehad? 
Liefs 
 
Voor het eerst van mn leven een test gedaan! Na ronde 6, altijd gewacht tot ik ongesteld werd. De eerste paar maanden erg onregelmatig en nu de laatste 2 28 dagen. Altijd een week voor van die typische ongesteldheid hoofdpijn. Nu niet gehad en vanmorgen gevoelige borsten aan de onderkant. Dus toch ook willen weten. Kv test en eigenlijk niks, maar nu het is opgedroogd toch een vaag streepje.... nod is zaterdag.
Je denkt duidelijkheid te krijgen met een test maar word er alleen maar onzeker van...
 
Goedemorgen!
Op vakantie met mijn schoonfamilie en wetende dat je de 17e ongesteld moest worden, maar ondertussen ook bezig voor een tweede kindje. Gister niet ongesteld... vandaag wat dingen op het programma staan die ik niet wilde doen als ik wel zwanger zou zijn. Gelukkig van te voren al een testje meegenomen. (Had zelf al sterk het gevoel dat ik zwanger was gezien de “kwaaltjes” waar ik al last van heb.) Net getest en ja hoor... ZWANGER! Mijn schoonzusje is ook zwanger dus goed excuus om niet mee te doen aan de activiteiten. Alleen nog even mijn mond houden deze dagen.
Zwanger van tweede kindje. Mijn zoontje is nu 9 maanden.
Groetjes Sanne
 
Terug
Bovenaan