NOD september 2018..

@mttm oh ja die dubbele indicator heb ik nog niet gebruikt. Klinkt alsof je het dan nog veel preciezer zou moeten kunnen aflezen.
Het zou ook nog een contactbloeding kunnen zijn geweest dus bij jou. Maar lijkt me niet dat het dan meerdere dagen duurt toch? 
En wat je zegt heb ik ook.. wanneer weet je nu wanneer het dan echt je goede dagen zijn als het allemaal zo onregelmatig is. En dan ook nog dat bloedverlies tja dan gebeurd het ook niet echt.. 
Bij mij was het 3 dagen lang licht bloed verlies. Wel 3 dagen donker van kleur.  Dus ook ik ga maar uit van een vroege menstruatie.. #dikketegenvaller 
Het zou ook nog een innestelingbloeding  kunnen zijn.. maar daar durf ik niet meer op te hopen.
Zodra we thuis zijn ga ik wel weer met ovulatietesten werken. Zo kan ik iig beetje de cyclus volgen.
 
 
 
@SteffieH
Die dubbele indicator was ook niet helemaal de bedoeling, maar ze hadde niets anders meer. Ik zou hem niet meer kopen.
Bij jou is het inderdaad ook onduidelijk. Je kunt inderdaad beter uit gaan van een menstruatie, mocht het toch nog iets anders zijn en je wordt toch zwanger, heb je die stress tenminste niet. 
Ik twijfel een beetje of ik met de testen doorga. Van de ene kant wel fijn, maar van de andere kant ben ik er dan ook wel heel erg mee bezig. Als ik verder ga, koop ik maar meteen voor een hele maand, aangezien ik totaal niet weet wanneer ik moet beginnen.
Het is me allemaal wat. Het lijkt bij andere mensen zo makkelijk. 
 
Hoi meiden,
Ik voeg me ook bij jullie. Voor ons is het ronde 9. Mijn cyclus is tussen de 28 en 33 dagen. Deze maand zonder ovulatie testen gedaan omdat ik dan hopelijk er wat minder mee bezig ben. Mijn ei is waarschijnlijk tussen 19 en 22 augustus geweest. Volgens de app en had toen ook wat last van stekende pijnen links. Hopelijk mijn NOD dus rond 4 september. Elke ronden lijkt het wachten wel langer te duren ?
ik ga voor jullie duimen dat er veel positieve testen mogen zijn komende maand ?
 
Hoi meiden 
Ik lees hier ook even mee mijn NOD is op 31/08 maar mijn eisprong was heel erg laat dus zit een beetje in de knop en denk dat mijn NOD ook later zal zijn in september dus. Ik zit nu dus ongeduldig op het wachtbankje.
@mttm ik had ook de CB met dubbele indicator die gaf bij mij 7 dagen een knipperende smiley ik was al helemaal moedeloos geworden maar met de laatste test die ik had dan toch de vaste smiley ook dezelfde dag een andere ovu test gedaan en jahoor daar was mijn eisprong.
Ik denk dat de CB met dubbele indicator gewoon heel erg gevoelig zijn en bij de minste verhoging van oestrogeen al gaan knipperen. Ik hoop dat je hier iets aan hebt!
 
Mientjee bedankt voor je reactie. Ik las op internet ook al dat meiden 9 dagen een knipperende smiley hadden. Helaas waren mijn testen op, dus ik zal het nooit weten. Vanmorgen met een dipstick van sensitest getest en er was nauwelijks een lijn te zien. Ik heb net wel de normale digitale testen van CB besteld. 
Ik weet dus alleen niet wanneer ik moet beginnen. De CB met dubbele indicator heeft dus vanaf afgelopen woensdag tot en met gisteren eeen knipperende smiley gegeven. Daarvoor negatief getest. Drie dagen met cb en ervoor maakte ik al gebruik van sensitest. Naar mijn idee heb ik dus geen eisprong gemeten of hij moet echt heel vroeg zijn geweest. Vanaf afgelopen donderdag dus wel een best zware bloeding gehad. Misschien een hele stomme vraag, maar kun je zonder eisprong ongesteld worden?
Ik weet gewoon niet wat ik ervan moet denken en heb dus ook geen enkel idee wanneer ik weer met de ovulatietesten moet beginnen. 
 
Das idd moeilijk. Zelf heb ik hier nog geen problemen mee gehad. Maar mss kun je even bellen nr de huisarts of gyneacoloog? Die kunnen je misschien een goede verklaring hiervoor geven.
 
Eventje mij hier ook in vermeldn.
Gestopt met de pil eind april, daarna men pil menstruatie gehad. Daarna op 34 dagn terug men menstruatie gehad. Daarna een lange cyclus van 67 dagen. Nu terug afwachten, deze week normaal men eisprong. 
Ben benieuwd wnnr we zwanger gaan zijn. 
Voor ons het 1ste kindje ?.
 
Terug
Bovenaan