NOD september 2018..

Ik heb net getest en negatief. Was te verwachten natuurlijk als ik maandag of dinsdag pas NOD heb. Had bij afvegen ook wat bruinig. Maar nog geen menstruatie krampen. Afwachten maar weer. 
 
Ik had gisteravond ineens licht bruinverlies op 10 dpo. Verwachte nod is woensdag dus vreemd weer. 1x eerder gehad en toen had ik een aantal dagen bruine afscheiding en op mn verwachte nod verloor ik toen een bijna zwart slijmpropje en toen stopte het bruinverlies. Ik heb toch liever dat ik helemaal niks zie en dat pats boem ongesteld wordt ipv dit waardoor je weer een uur op google zit te zoeken ?
 
@Jillla
Heel herkenbaar, allemaal die afwijkende dingen maken je onzeker en overal wil je een antwoord op vinden. 
Ik denk dat ik vorige week zaterdag mijn eisprong heb gehad. Sindsdien heb ik last van mijn tepels, ben ik af en toe misselijk, heb ik soms steekjes in mijn baarmoeder en ben ik erg moe. Het kan bijna niet zo zijn dat ik zwanger ben, dus zullen het wel weer symptomen zijn die horen bij een ovulatie en aankomende menstruatie.
Eigenlijk was afgelopen donderdag mijn NOD, maar aangezien mijn eisprong zo laat was, ben ik dus ook niet ongesteld geworden. Ik verwacht dat ik volgende week ergens ongesteld word. Vandaag ga ik sushi eten en ondanks dat ik bijna zeker weet dat ik niet zwanger kan zijn, gaat toch de hele tijd de vraag door mijn hoofd of het wel verstandig is om nu sushi te eten. 
Wat kan een mens zichzelf toch gek maken. 
 
Mttm nou ik zou gewoon lekker gaan hoor!! En volgens mij stel dat je wel zwanger bent kan dat pas schadelijk zijn in de 5e of 6e week.. ik zou er ook een lekker wijntje bijpakken. Nu kan het nog he ? 
En wat je zegt over ovulatieklachten herken ik. Ben bijna altijd misselijk/hoofdpijn rond mn eisprong. 
 
Terug
Bovenaan