NOD september 2018..

Gister en vandaag me s morgens echt beroerd gevoeld. Ook nog steeds veel plassen. Ik gok dat ik nu een week over tijd ben. Morgen in alle rust testen en maandag bij de huisarts. Spannend. Ben als de dood dat er weer niets uitkomt. En dan? Want ongesteld wordt ik ook niet. Als ze bloed testen, gaat dit met vingerprik of hebben ze een heel buisje vol nodig?
 
@Jillla
Heb ik ook gedaan en ik heb er ook geen spijt van. Mijn vriend lust geen sushi dus ik eet het niet zo heel vaak. Dus vandaag weer extra genoten.
Ik hoop dat jouw klachten van een zwangerschap zijn ??
 
Mag ik mij hier op de valreep nog melden? ik heb al een dik half jaar geleden de pil aan de kant gedaan omdat ik me er niet fijn bij voelde. Wel tot 4 maand geleden veilige seks gehad. Maar 4 maand geleden besloten voor een 3e kindje te gaan.
Bij de eerste 2 werd ik na stoppen met de pil nog 1 x ongesteld en de volgende NOD was ik zwanger. Ik heb beide keren pas getest nadat ik een week over tijd was.
Nu zijn we al een paar rondes verder dus, terwijl ik al veel langer met de pil ben gestopt.
Ik heb een cyclus van 22, 26, 26 dagen gehad (daarvoor hield ik het eigenlijk niet bij) en nu zit ik vandaag weer op dag 26. En hoewel ik er de rest van de tijd veel minder mee bezig ben dan bij de eerste 2 twijfel ik nu enorm. zal ik testen? of toch een paar dagen wachten? OP de een of andere manier had ik een week of twee geleden echt zoiets van: ja dit is het! Maar hoe dichter dag 26 in de buurt kwam hoe minder zeker ik was of eigenlijk hoe minder hard ik durfde hopen.
Waar ik het bij de eerste twee echt overduidelijk wist dat ik zwanger was en daardoor makkelijk een week kon wachten. Durf ik nu gewoon geen test te doen.
Ik heb een week lang al zere tepels en bh's irriteren enorm. Af en toe wat kramp, maar die gaan ook weer, kan ook iets van een griepje zijn want ik heb gedurende de dag veel vaker ontlasting, waar ik dat normaal alleen in de ochtend heb. (sorry)
de zwangerschappen van de eerste twee waren in de eerste weken ech identiek. Niet ongesteld worden, een week lang het gevoel dat ik ongesteld moest worden en dan na een week een positieve test. Zo identiek dat ik niet kan geloven dat het ooit anders zou zijn.
En toch ben ik nu nog niet ongesteld, maar heb ook niet het gevoel dat ik dat ga worden...

ik heb nog 1 test liggen en had me voorgenomen deze pas te gebruiken als ik weer een x een week over tijd zou zijn... maar ik twijfel nu zo hard of ik morgen ochten zal doen of toch weer braaf wacht....
 
oja, ik heb vannacht gedroomd dat ik een test deed, dat ik deze eerst verkeerd uit voerde maar hij wel positief was, daarna werd de test helemaal blanco en heb ik m nogmaals op de juiste manier gebruikt en was hij weer positief...dat maakt me dus alleen maar verwarder
 
Heel, heel erg verdrietig en teleurgesteld nu... Beide weer blanco... Zit het dus echt allemaal tussen mijn oren? Praat ik mezelf het allemaal maar aan?  Morgen weer langs de huisarts maar die vind waarschijnlijk maar dat ik me aanstel en een gek iemand ben. Stuur maar door naar de ggz... 
 
@knuffeltje oh dat is Balen joh! Ik had eigenlijk wel verwacht dat je test positief zou zijn net je kwaaltjes.. Idd even bezoekje aan de huisarts brengen. Niks van aantrekken wat je huisarts daar van vindt, als jij t niet vertrouwd moet je gewoon gaan. Daar zijn huisartsen toch voor? 
 
Ahh! Knuffeltje, wat mega balen! Je bent zeker niet gek!! Hopelijk komt er uit de bloedtest als nog dat je zwanger bent (er wordt bloed uit je ader geprikt, kan niet met een vingerprik). 
Mocht dat niet zo zijn moet je echt niet denken dat je gek bent. Je lichaam kan een loopje met je nemen waardoor je jezelf zwanger voelt maar helaas niet zwanger bent. Hierdoor wordt je ook niet ongesteld. Vaak komt die dan verlaat. 
Vanuit hier een hele warme knuffel! ?
 
Terug
Bovenaan