NOD september 2018..

Nou, ik kon vanmorgen niet wachten en heb toch een test gedaan... Gister Nod. Zo wit als maar zijn kon. 
Nu wel wat buikpijn maar verder niet het idee dat Ongesteldheid er aan komt. Ff afwachten en hopen... 
 
Ik heb geen idee hoe ik me nu behoor te voelen... Verdrietig vooral, denk ik. De huisarts wuifde al mijn klachten weg want uit mijn urine kwam niets tevoorschijn.  Ik moet maar gewoon afwachten wanneer ik weer ga menstrueren en dat kan nog wel weken, maanden duren. Mag het hopen. Ik wil gewoon mezelf weer terug... ?
 
Vervelend knuffeltje dat je je niet serieus genomen voelt. Maar helaas kan het idd wel even duren voor je weer een normale cyclus hebt. En de klachten kunnen ook van het ontpillen komen. Of misschien dat de eerst kleine klacht van het ontpillen is, je hoop kreeg en daardoor meer klachten ging ontwikkelen en je een soort van schijnzwanger bent geworden. Nogmaals je lijf kan rare dingen met je doen en die hormonen van de pil ook.
Heel naar maar ik denk echt dat de huisarts gelijk heeft... 
 
28 september m'n NOD, m'n lichaam doet de laatste weken erg raar. Vorige week woensdag lichtroze afscheiding gehad, alleen in de ochtend even.
Deze week vage kwaaltjes. Hoofdpijn, steken in buik, last van windjes :)P), sterk ruikende urine, afgelopen vrijdag heeeeel erg gevoel dat ik elk moment ongesteld kon gaan worden (zeurend gevoel in de buik).
Maar geen zere borsten die ik normaal wel heb voor mijn menstratie. En normaal heb ik een week voor mijn menstruatie al bruinverlies maar dat is nu niet aan de orde.
Heel vreemd. Ik durf niet te hard te hopen.... maar wat zou het leuk zijn he? 
 
Terug
Bovenaan