NOD september 2018..

@Mientjee
Tot ongeveer vier maanden geleden heel regelmatig een cyclus van 28 dagen, met pil en zonder pil. Vanaf toen is het beginnen te schommel. Het begon met een cyclus van 36 dagen en daarna een cyclus van 45 dagen. Daarna een cyclus van 28 dagen, mar wel een heel raar menstruatieverloop. Eerst een dag of vier alleen maar lichtroze bloed bij het afvegen en daarna brak het een beetje door. Heb maar twee keer of zo mijn maandverband vol gehad. Ondanks dat het vreemd voelde, was ik wel blij voor de normale cyclus. Op aanraden van een vriendin ben ik toen teunisbloemcapsules gaan slikken. Dus daar zou het ook nog iets mee te maken kunnen hebben. Ik ben niet meteen an het begin begonnen met de teunisbloem. Na ongeveer 3 weken van het begin van de cyclus kreeg ik dus die bloeding met een knipperende smiley bij de ovulatietest. Ik ben er nu dus maar vanuit gegaan dat ik weer een nieuwe cyclus heb. 
 
@mttm klopt, met die testen ben ik er ook wel veel meer mee bezig geweest. Maar het geeft (in de meeste gevallen) wel duidelijkheid. Zeker bij een onregelmatige cyclus.
 
 
Zo te lezen zijn er veel dames wat van slag met de cyclus.
Mijn cyclus is altijd onregelmatig en heb al vaker gehad dat ik geen eisprong heb kunnen vinden maar ben nu al 2,5 week overtijd. Zonder eisprong.Dat is voor mijn doen wel erg lang. Heb wel wat bruine afscheiding verloren. Uiteraard al een aantal keer getest maar negatief. 
Begin me nu wel zorgen te maken. We gaan nu ronde 7 in (als ik de bruine afscheiding als menstruatie reken) en nog maar 3x een eisprong gehad. Wil deze maand geen ovulatietesten doen wellicht ben ik er teveel mee bezig. Zondag gaan we op vakantie hopelijk heb ik dan wat rust. 
Zit te twijfelen om naar de huisarts te gaan. Wat zouden jullie doen? 
 
Hoooi meiden.. 
 
Hier ook een vraagje. Mijn cyclus is enorm in de war en na berekening moest ik donderdag de 30ste ongesteld worden .
Ik weet niet waarom maar ik heb ruim een week het gevoel zwanger te zijn, toch maar even een testje gedaan. 
En ja hoor een heel vaag inimini plusje in het blauw.... Ik lees streepje is streepje dus zwanger maaar waaaaaah help??? 
 
@rachida

Ik heb gehoorddat de testen van de kruidvat gevoeliger zijn, misschien krijg je daar een duidelijker streepje. De digitale van clearblue schijnt ook goed te zijn. 
 
Hoi meiden!
Ik schuif graag bij jullie aan.
Ik ben Laura, 27 jaar en ben 10 augustus gestopt met de pil en 14 augustus mijn ontrekkingsbloeding gehad. Deze duurde 6 dagen. Wij zitten dus ook (pas) in ronde 1..
Ik heb (denk ik) mijn eisprong gevoeld op 24 augustus. Ca. 11 dagen na einde menstruatie. Had menstruatie achtige buikpijn en verloor eerst een klein beetje licht roze bloed en daarna een beetje bruinige afscheiding. Na een paar uur was dit allemaal weg. We hebben uiteraard diezelfde dag nog geklust!
Nu op het wachtbankje. Jeetje zit pas in mijn 1e ronde maar dat maakt het niet minder spannend! Sinds gister veel gerommel in mijn buik en veel last van hoofdpijn en voel me opgezwollen. Ik lijk af en toe ook mijn borsten te voelen. Maar ik denk dat dit puur ontpillen is.. ik ben nu 4 dagen na mijn eisprong.. Dus lijkt me allemaal wat vroeg.
NOD staat gepland rond 7 september. Spannend!
Iedereen veel succes die ook aan het wachten zijn!
Liefs!
 
 
Terug
Bovenaan