NOD september 2018..

@pieny. Ik zou zeker contact zoeken met de huisarts. Vooral omdat je in 7 cyclussen maar 3 x een eisprong hebt gevonden  
 
Ju81 bedankt voor je reactie. Ik ben niet zo een dokter loper. Ben ook bang om in een medische traject terecht te komen. Je gaat natuurlijk niet voor niks zo een traject indien de huisarts het nodig acht. Maar de gedachten alleen al maken mij erg onzeker.. terwijl het nu nog helemaal niet aan de orde is. 
Vandaag heeft gelukkig wel mijn menstruatie echt doorgezet! 
 
 
Ik maak me zorgen over de kleine kwaaltjes die ik had.. alles is gestopt! Ik voelde me echt zwanger en had echt last van gevoelige tepels en was emotioneel en had krampjes. Mijn nod is overmorgen en ik heb nu nergens last meer van. Dus ook niet die menstruatiepijn die ik altijd heb zo heftig heb. Zo raar dit.. ik ga morgen of overmorgen eens testen.
 
@pien: fijn dat je menstruatie heeft door gezet, het heeft je meer zekerheid waar je in je cyclus zit. 
@yuliaatje: ik lees bij veel mensen dat de sypthomen soms iets erger zijn en dan ook weer afzwakken. Verlies de hoop nog niet! 
Zelf heb ik maandag 2 druppels oud bloed verloren. Echt heel weinig in mijn broekje (?) met afvegen op toilet niets meer. Maandag en dinsdag ook heel veel hoofdpijn en spierpijn gehad.  Spierpijn is nu weg en hoofdpijn wordt ook wat minder. Hou mezelf maar voor dat het een licht zomer griepje was. Maar kunnen het ook symptomen zijn die bij de innesteling horen? Mijn NOD is tussen 2 en 4 sept afhankelijk van de lengte van mijn cyclus.Wat kan je je zelf toch gek maken ??
 
MEIDEN! Spannend allemaal weer. Gaan er nog mensen testen?

@Citrus: hoe is het daar ?? Door de menstruatie heen inmiddels en de ovulatietesten startklaar ?
Hier heb ik al sinds de eisprong pijnlijke tepels. En afgelopen dagen hoofdpijn. Maarja wie zal het zeggen he haha. Ook heb ik ineens een koortslip?? -> ben gaan googlen. Als je zwanger zou zijn dan is je weerstand vaak wel lager waardoor die kans toeneemt. HAHAHA hoe bedoel je elk symptoon aangrijpen. Het is toch nog wachten tot 5 september...
 
@Yuliaatje,

Sinds vandaag zijn bij mij de klachten ook minder. Ik had ze sinds 24 Aug in de avond. Ik ben nog steeds wat opgezwollen en voel ietsw in mijn onderbuik. Lichte rug pijn ook. 

@Sparkles,
Wanneer ga je testen? Mijn NOD ligt op 8/9 sep. weet nog niet wat ik ga doen. Denk de 9e. In ieder geval al wellde testen in huis halen dan hoef ik dat niet meer te doen..

@allemaal,

Het is onze eerste ronde. Nooit gedacht dat ik zo ongeduldig zou zijn met het wachten. Helemaal omdat mijn vriend zijn kinderwens groter is als de mijne. Voor mij is het alitjd geweest, als het gebeurt dan gebeurt het als niet dan is het ook prima. Echter nu we edaadwerkelijk begonnen zijn duurt het gevoelsmatig superlang voor dat ik mijn NOD bereik... Ugh! 

Gelukkig hebben we op het werk volgende week een collega over van uit Canada, deze weken gaan over het algemeen sneller als we bezoek hebben. Hoop dat het helpt en de tijd wat sneller gaat.


 
Na een eerste ronde 'ontringen', nu bezig met eerste echte poging. Nu maakt m'n lijf m'n hoofd in de war ?, zoals ik ook bij een aantal van jullie lees. Het is als volgt: voor de eerste ronde geen ovulatietesten gebruikt. A.d.h.v. cervixslijm kijken wanneer ongeveer eisprong is. Dit maakt t ook meteen zo verwarrend. Op 18/8 eerste menstruatiedag na een cyclus van 27 dagen. Op dag nummer 7 het transpante, rekbare slijm en een zachte bmm. Dag 7 is natuurlijk supervroeg! Nu, op dag 12 (dus 5 na vermoedelijke eisprong) spotting met oud bloed. Innestellingsbloeding? Dat al na 5 dagen is natuurlijk wel vroeg! Wel wat buikpijn en lichte rugpijn, maar kan ook komen van lang in de auto zitten. (We zijn onderweg naar vakantie in Italië)
Iemand ervaring met vroege eisprong/innestelling? Of is alles nog bezig op de rit te komen?
 
Terug
Bovenaan