NOD september 2018..

Hoi allemaal, 
Zoals eerder aangegeven; ik ben 25 jaar en we zijn bezig voor ons eerste kindje samen.
NOD 9-9 als mijn cyclus gaat zoals de eerste keer na het stoppen van de pil. (onttrekkingsbloeding gehad en netjes na 27 dagen ongesteld). Tellen jullie dit mee als eerste ronde? Ik was allang blij dat er iets gebeurde na 10 jaar pillen slikken! Vorige week een paar dagen geprobeerd mijn ovulatie te vinden, helaas niet gelukt. Hierna ook gestopt, hopelijk komt hij vanzelf. 
Ik vind het ook behoorlijk spannend en wachten duurt erg lang. Het weekend van mijn NOD heb ik namelijk een feestje, waar is normaal best een drankje zou drinken. Zouden jullie hierdoor al eerder testen? 
 
Groetjes en succes! 
 
 
@HappySiem,
Ja je kan toch van die gevoelige tests halen die het een aantal dagen voor de NOD al aangeven. Weet alleen niet of die betrouwbaar zijn. 

Overigens, als je niet wil testen kan je altijd zeggen dat je wat last van ja maag hebt gehad die dag en dus even alcohol vermiijd :) 
 
ik heb idd sensi tensten klaar liggen waarmee je 6 dagen eerder kan testen. dit is mijn eerste ronde van de derde. ik ben 31en heb 2 knullen van 11 en 8. ik heb wel ovulatie testen gebruikt en ben nu net over e piek heen. dus moedertje natuur mmoet nu de rest van het werk doen.
succes allemaal
 
Kennen jullie de test met tandenpasta  Ik kwam hem toevallig tegen en net mee getest (dinsdag pas m'n nod) maar die test was positief. Geloof er niet veel van nu ?. Ga maandag testen, ik heb test in huis dus hoop dat die dan ook positief is. Voel nog niet echt wat, alleen maandagochtend 2 uur lang enorme kramp in m'n buik, dacht dat ikon gesteld zou worden maar helemaal niks. 
https://www.babybytes.nl/nieuws/checken-of-je-zwanger-bent-met-behulp-van-tandpasta
 
@Kelltessa, 
Ik zou t wel graag weten vooraf! Dat smoesje is best lastig volhouden 3,5 dag. 
Zelf ben ik wel terughoudend maar 1-2 glaasjes die dagen wordt wel “verwacht”. 
 
@llemaal; Iemand ervaring met welke zwangerschapstesten betrouwbaar zijn in een vroeg stadium? 
 
@Taartjuuuuhh,
Daar is heel makkelijk achter te komen of dat accuraat is. Vraag gewoon je partner even of die in een bekertje will plassen en doe de test mijn zijn/haar urine. Als de hetzelfde uitslaat dat weet je dat die test niet werkt. 


 
Terug
Bovenaan