Hallo dames,
Ik ben ook nieuw hier. 31 jaar en mijn vriend en ik gaan voor ons eerste kindje. Iets wat ik al jaaaaaren wil, maar ja geen vriend.. en toen wachten tot mijn vriend was afgestudeerd.
Ik ben eind juni gestopt met de pil en heb daarna (voor mij) 2 heel korte cyclussen gehad van 20 en 23 dagen. Voor de pil (die ik maar een jaar had) was die 30 tot 40 dagen. Ondanks dat en 'ontpillen' toch teleurgesteld. Dus nu soortvan ronde 3. Nog geen ovu-testen maar ik ben eergisteren begonnen met temperatuur bijhouden. Ik had al wel langer een app om mijn telefoon.
Sinds maandag wel erg opgeblazen gevoel en beetje weeig/zeurderig gevoel in onderbuik en rug en rommelende darmen. Ik heb zo'n vermoeden dat dus nu mijn ovulatie eraan zit te komen (nu dag 16). Ik had voor de pil meestal ook 2 keer per maand opgeblazen gevoel en rommelende darmen, waarvan 1 keer tijdens menstruatie en 1 keer ergens tussenin (maar ik lette toen nog niet echt op wanneeer).
Anywayz. Als mijn cyclus deze keer dus wat meer 'normaal' is, is mijn NOD 12 september. Ik ga gelukkig zaterdag op vakantie, dus hopelijk ben ik niet zo obsessief deze LF....Hoewel ik nu wel op dit forum zit...