NOD september 2018..

Dag 26 van mijn cyclus vandaag een nog steeds geen smiley. Wel steeds rekbaarder slijm maar niet doorschijnend, iemand ervaring hoe snel eisprong dan eraan komt of kan het nog weken duren? Aan mijn cyclus is momenteel echt geen touw meer vast te knopen jammer genoeg.
Had zo gehoopt op een korte cyclus na de vorige van 56 dagen maar dat gaat hem dus niet worden. 
 
@indewolken dank je wel. Na lang twijfelen heb ik bedacht dat ik het gewoon een keer ga proberen om zeker te weten. 
Succes allemaal. Ik hoop op allemaal positieve resultaten!
 
Hallo, 
Nou helemaal vers en nieuw hier ??. Wat een gezelligheid. Nou ronde 1 is bezig ik zou op 2 sep ongesteld moeten worden. Maar als het goed is dus niet ?. Ik heb een nuvaring gehad en die gebruik ik al een jaar niet meer. Dusssss wie weet.. ronde 9 ? wauw.. dat lijkt mij zwaar. Maar ik heb dan ook nig niet zo goed een idee ?. 
 
Gezellig hoor zo mee lezen en wat posten en kletsen. Je kan er toch niet met veel mensen over praten. En mijn man word getikt van mij ?
 
@kelltessa: ik ga denk ik testen tussen 2 en 4 sept. Mijn cyclus wisselt tussen de 38 en 33 dagen bij 30 dagen cyclus zou 2 september mijn NOD zijn.  Maar ik hoop dat ik geduld heb om tot 4 te wachten ?  
@ iedereen duimen voor veel positieve testen ?
 
Hallo dames,
Ik ben ook nieuw hier. 31 jaar en mijn vriend en ik gaan voor ons eerste kindje. Iets wat ik al jaaaaaren wil, maar ja geen vriend.. en toen wachten tot mijn vriend was afgestudeerd.
Ik ben eind juni gestopt met de pil en heb daarna (voor mij) 2 heel korte cyclussen gehad van 20 en 23 dagen. Voor de pil (die ik maar een jaar had) was die 30 tot 40 dagen. Ondanks dat en 'ontpillen' toch teleurgesteld. Dus nu soortvan ronde 3. Nog geen ovu-testen maar ik ben eergisteren begonnen met temperatuur bijhouden. Ik had al wel langer een app om mijn telefoon.
Sinds maandag wel erg opgeblazen gevoel en beetje weeig/zeurderig gevoel in onderbuik en rug en rommelende darmen. Ik heb zo'n vermoeden dat dus nu mijn ovulatie eraan zit te komen (nu dag 16). Ik had voor de pil meestal ook 2 keer per maand opgeblazen gevoel en rommelende darmen, waarvan 1 keer tijdens menstruatie en 1 keer ergens tussenin (maar ik lette toen nog niet echt op wanneeer).
Anywayz. Als mijn cyclus deze keer dus wat meer 'normaal' is, is mijn NOD 12 september. Ik ga gelukkig zaterdag op vakantie, dus hopelijk ben ik niet zo obsessief deze LF....Hoewel ik nu wel op dit forum zit...
 
@kelltessa: ja veel te lang ??. Bedoelde 28-33 daagse cyclus haha ?. Maar wil me zelf niet frustreren met een negatieve test. Dus nog even geduld helaas ?
 
@Dwaallichtje, 

Ik heb ook die geblazen buik  en weeig zeeurderige pijn en rommelende darmen. Echter dat laatste heb ik dat normaal nooit met de ongesteldheid. Opgeblazen buik heb ik ook met de ongesteldheid maar dan toch even net wat anders. Deze is meer rond. Heb ook een wat harde buik. Mijn NOD is 8/9 Sep, ik weet echter niet of ik het correect heb dat ik een 27 dagen cyclus heb. Ik hou het allemaal bij in een App en als die me aangeeft dat ik me ongesteldheid moet krijgen dan komt die ook op die dag dat de app aangeeft dus het zal wel kloppen denk ik. 

@Sparkles, 

We blijven duimen, ook dat de tijd wat sneller gaat. 
 
Terug
Bovenaan