NOD september 2018..

@KellTessa,
Goed om te horen dat ik niet de enige ben met die opgeblazen buik. Ik ben ook al sinds 20 augustus "op zoek" naar dat draderige slijm, waar iedereen het over heeft, maar dat dus nog niet gehad. Daarom denk ik dus dat dit symptomen zijn van een naderende ovulatie en niet dat ik mijn ovulatie al heb gehad. Weet jij wel zeker of jij je eisprong al hebt gehad of niet?
@Sparkles, dat niet kunnen wachten snap ik 100%. Ik kan het eerlijk gezegd ook voor niemand geheim houden dat ik hier nu mee bezig ben. Mijn hoofd staat gewoon volledig op baby's... Het helpt ook niet dat de een na de ander in mijn omgeving nu zwanger wordt en ook vrij snel.
 
@Dwaallichtje,

Me eisprong had 23/24 augustus moeten zijn. We hebben rond die tijd ook geklust. Het draderige slijm heb ik in mijn hele leven maar 1 keer gezien. Ik denk dat dit per vrouw misschien verschillend is met hoe goed dat te voelen is. 

Ik ben 12 jaar geleden al een keer zwanger geweest (ongepland) en dit resulteerde in een miskraam (door medicatie die ik toen had) dus ik neem aan dat ik wel vruchtbaar ben in die periode voor de zwanger schap heb ik het draderige slijm ook niet gehad. 

Dus ik ga nu puur uit van de app. en hoop dat ie goed is, Met de ongesteldheid tot dus ver goed geweest misschien agf en toe een dag eerder of een dagje later. 
 
Dag dames, ik ben Maaike en 38 jaar. Ook ik ben nieuw hier. 3 zwangerschappen waarvan 1 bbz en 1 miskraam. Ik ben nu na krap 3 weken na de curettage weer ongesteld geworden. Veel sneller dan ik had verwacht. Het is nu dan weer even afwachten hoe mijn cyclus zal. Gemiddeld zit ik op 27/28 dagen, dus zou mijn eerst volgende NOD rond 23 september zijn. 
 
Joena! Jaaa net pas hoor, altijd een volle  week, maar daarvan 2 dagen heftig. Rest niet echt denderend . Anyhoeee weet nog niet of ik de ovu testen ga gebruiken, afgelopen maand Niet, was lekker op vakantie en heb een menstruatie volgens het boekje. Dag 14 dus. Maar....ik had nog over dus miss dat ik wel vanaf dag 12 ga testen omdat ik van testen hou ??. Gewoon nieuwsgierig wat hij aangeeft, maar mijn cervix is ook heel duidelijk...we gaan het zien! 
Spannend bij jou zeg! Ik duim en duim! 
 
Geloof dat ik hem ook niet voel, merk alleen dat ik enorm moe ben en na eisprong worden tepels gevoelig, kan ik misselijk worden en voel ik van alles rommelen onderin...precies dus de zwangerschapssymptomen haha. Best lastig ?
 
Terug
Bovenaan