NOD september 2018..

Ik voel mijn eisprong ook niet altijd. De ovulatie testen hebben er bij mij wel voor gezorgd dat ik meer bewust wordt hoe mijn lichaam reageerd tijdens de eisprong. 
 
@ mamavanB: bij mij werkte dat goed.werd echt meer bewust van, eigenlijk best gek. Daarom nu maar weer een paar ronde zonder ovu testen proberen en hopelijk er iets minder mee bezig zijn. Al vind ik dat super moeilijk ?
 
Ik zit in mijn 2e ronde en word nu al.onrustig eigenlijk.. vind t maar lastig eigenlijk. Had ik bij mijn eerste ook. Onzeker in den dop
 
mammavanb ik voel mijn eisprong ook niet. Had wel handig geweest nu?
JU18 ook weer op weg naar een lange cyclus dus? Hier ook. Zit alweer op dag 26 en nog geen eisprong te bekennen
 
Hee joena! Leuk jou ook weer te treffen :) succes met wachten!
ik had laatst ook een koortsig haha. Toeval. Helaas bij mij betekende t toch niet zoveel ? Hopelijk bij jou meer geluk. Ik blijf duimen. En t is 5 september voor je t weet ?
 
Over dat vruchtbare slijm; bij mij begint dat meestal 3 dagen voor de eisprong. Althans, laatste maanden viel me dat op toen ik begon met ovu testen. Heb al wel eens gelezen dat dat wel erg per persoon kan verschillen..
 
@MammavanB nog nooit gevoeld hoor !!! Maar dan eigenlijk ook pas sinds kort aan het opletten. 
 
 
En dat slijm heb ik ook nog nooit gezien ! 
 
Terug
Bovenaan