NOD september 2018..

ik voel me eisprong aan 1 kant. dus om de maand voel ik hem. zo weet ik dat ik die vanmiddag heb gehad. tis een soort kramp. ik weet ook niet waarom ik hetde ene kant wel voel en de andere niet. 
 
Nou omdat ik er zo van overtuigd was dat ik m'n eisprong ging krijgen toch een ovu-test gekocht. Die gaf slechts een heel licht streepje. Dan krijg ik toch sterk het vermoeden dat ik mijn ovulatie al heb gehad en ik aan het PMS'en ben. Uitgaande van mijn vorige korte cyclus van 23 dagen, heb ik mijn NOD dan op 5 september, maar als hij nog korter is geweest, heb ik waarschijnlijk mijn eisprong gemist (niet op tijd seks gehad). Dan ben ik weer een ronde verder. Afwachten maar... 
 
Durfde vanmorgen niet te testen...  heb de early testen van de action gehaald btw. Eerste keer dat ik die gebruik, heb normaal de kv 2voor 5euro. Morgenvroeg toch maar even proberen. Heb dus totaal geen kwaaltjes meer.. alleen wat extra afscheiding zover ik gemerkt heb. We zullen het zien :(
 
Dag 27 van mijn cyclus en ja hoor een ? ff goed mijn best doen dus.
Ik verwacht rond 13 september dan mijn Nod en wil tot de 15e wachten met testen. 
 
Ju81 succes! Waarom pas na je nod testen en op NOD?
MamavanB ik zou testen! Mocht je eisprong een dag (of wat) eerder zijn, dan ben je er in ieder geval op tijd bij!
 
 
Terug
Bovenaan