NOD september 2018..

@xboerinnetje eerst zwangerschap teste ik op nod nog negatief en paar dagen later positief. Tweede zwangerschap had ik geen nog en merkte ik met 6 wk aan klachten dat ik zwanger was en toen ook positieve test.
Wil dus teleurstelling door net te vroeg te testen voorkomen, maar we zullen zien hoelang ik het volhoud. Nooit eerder er zo mee bezig geweest. 
Hoop dat het nu raak is nu ik mij eisprong heb gevonden in ronde twee. Gister avond geklust, vanavond nog even en wellicht morgen avond en dan moet 't toch goed komen zou ik denken. 
 
Bijna bijna bijna! 
Van de week wel steekje in mijn onderbuik! Gisteren last van mijn rechter borst. En een paar dagen hoofdpijn gehad! 
Maandag komt in de buurt! 
 
Ik heb gisteren 2 lichte kringetjes bloed gevonden in mijn ondergoed..... 7 dagen geleden was mijn eisprong? Zou zomaar innesteling kunnen zijn? Ik ook last van rommelende darmen en hier en daar steekjes onderin mijn buik. Hoofdpijn, duizeligheid en vermoeidheid zijn ook van de partij.. Als het goed is 7 sept NOD. Wanneer zouden jullie testen?
 
Liefs!
 
@Ju81 werd je dan met je 2e zwangerschap ook gewoon ongesteld aan het einde van je cyclus? Om vervolgens klachten te krijgen, nogmaals te testen en een positieve test in handen te hebben? In ieder geval succes! Op deze manier heb je wel elke mogelijkheid benut ;)
 
@Laura,

Ik zou de NOD 8/9 sep moeten hebben, exact weet ik het niet dus ik denk dat ik de 10e ga testen.
Ik heb al wat verschillende testen in huis te halen om te testen welke ik het fijnste vind. Me vriend verklaarde me voor gek echter wil ik graag testen met een test die ik ook fijn vind. 

Ik heb vanochtend met de vroeg test van de etos getest. Vond het helemaal niks, super klein in vergelijking met andere tests die ik in het verleden gebruikt heb, blij dat ik een plastik bekertje bij me had. Ik heb overigens hier op het forum weinig positieve reactie gezien over de tests van Etos. 

Heb nog een gewone van clear blue liggen die ik wil gebruiken na me NOD en 2 van het merk TEST. Echt nog nooit van gehoord. Misschien het Bmerk van de Etos ofzo. Zoals van de AH het merk AH basic. waren in iedergeval spot goedkoop (2 voor 3 eu)  dus heb er weinig verwachtingen van. 

@Allemaal

Zijn er overigens bepaalde tests die de ervaren dames aanraden? Ik heb in het verleden zelf de kruidvat tests gehad toen ik eens dacht zwanger te zijn en die bevielen me prima. 

Overigens zijn de klachten wat minder geworden, ben vooral moe aan het einde van de dag en me buik is nog steeds gezwollen. geen licht roze bloed verlies gehad trouwens.
 
@ Kelltessa
Dankje voor je reactie. Ja ik ga ook maar rond die datum testen. Zelf heb ik ook Clear Blue liggen en de testen van de kruidvat. De kruidvat heb ik al eens eerder geprobeerd en die bevielen mij prima! En leuke prijs, 2 voor 5 euro.
Succes met wachten tot je NOD, ga voor je duimen! ?
 
@xboerinnetje ik werd tussen mijn eerste en tweede zwangerschap door de borstvoeding niet ongesteld en toen 1 eisprong en gelijk zwanger dus niet gemerkt. Met 6 weken zo moe en misselijk dat ik vermoedde zwanger te zijn en de test sloeg toen positief uit. Achteraf teruggereden vanaf de echo was ik op moment van testen 6 wk
 
Terug
Bovenaan