@Laura,
Ik zou de NOD 8/9 sep moeten hebben, exact weet ik het niet dus ik denk dat ik de 10e ga testen.
Ik heb al wat verschillende testen in huis te halen om te testen welke ik het fijnste vind. Me vriend verklaarde me voor gek echter wil ik graag testen met een test die ik ook fijn vind.
Ik heb vanochtend met de vroeg test van de etos getest. Vond het helemaal niks, super klein in vergelijking met andere tests die ik in het verleden gebruikt heb, blij dat ik een plastik bekertje bij me had. Ik heb overigens hier op het forum weinig positieve reactie gezien over de tests van Etos.
Heb nog een gewone van clear blue liggen die ik wil gebruiken na me NOD en 2 van het merk TEST. Echt nog nooit van gehoord. Misschien het Bmerk van de Etos ofzo. Zoals van de AH het merk AH basic. waren in iedergeval spot goedkoop (2 voor 3 eu) dus heb er weinig verwachtingen van.
@Allemaal
Zijn er overigens bepaalde tests die de ervaren dames aanraden? Ik heb in het verleden zelf de kruidvat tests gehad toen ik eens dacht zwanger te zijn en die bevielen me prima.
Overigens zijn de klachten wat minder geworden, ben vooral moe aan het einde van de dag en me buik is nog steeds gezwollen. geen licht roze bloed verlies gehad trouwens.