NOD september 2018..

Yes ju81! Ben blij voor je, succes met wachten alvast :)
ik heb verder weer eens een depri-baaldag. Iedereen om me heen wordt zwanger. En natuurlijk hoor je alleen succesverhalen over hoe snel het wel niet raak was. Dit forum is ook slecht voor mij, al die berichten van dames die na 1,2 maanden zwanger zijn. Ik misgun het niemand! Maar gun het onszelf zo.. ? mijn vriend wil niet precies weten wanneer Mn ovulatie is (iets met prestatiedruk ?) maar begint nu ook na elke vrijpartij te vragen: hebben we nu ons eigen mini mensje gemaakt? Hij wordt ook enigszins ongeduldig ondertussen, en ik helemaal! Dames tips om hier mee om te gaan? Forum gedag zeggen zodat ik die succesverhalen niet lees? Pffff word soms zo moe van mezelf
 
Ik heb net ovulatie testen gehaald van de kruidvat. Voelde een steek links onderin en dacht misschien is er wat. 2 streepjes zag en ik was helemaal blij. Las ik dus als er 1 vage streep is er nog geen ovulatie is ?.. en dan morgen weer testen. Dacht altijd streep is een streep maar met ovulatie testen dus niet ?
 
@ananasss kan me zo voorstellen dat je bakt van al die vrouwen die hup floep zwanger raken in 1 of een paar keer. Denk dat wat meer afstand nemen van het forum of vooral schrijven met vrouwen waar het ook wat langer duurt wel wat frustratie weg kan halen.
Ook ik was tot op heden steeds met de eerste poging zwanger, ik voelde me daar zelf ook weleens vervelend over naar vriendinnen bij wie het langer duurde. Ik heb nu ook een vriendin die al meer dan een jaar bezig is, ik hoop dan zo dat ze eerder dan mij zwanger is. Ik vind het anders gewoon vervelend om te vertellen omdat ik me zo kan voorstellen dat ook al gun je het een ander nog zo het altijd even steekt. 
 
ik gebruik sensitesten zowel als ovulatie test als als zwangerschapstest. lekker goedkoop en worden thuis bezogt. op ovulatie testen zie je idd altijd (ieder geval ik wel) een licht streepje. maar als het streepje net zo donker is als het test streepje is het raak. ik gebruik wel ovulatie testen omdat mmijn jongens toch al wat ouder worden. (11 en 8) en ik dus voor mijn idee ook alwat ouder wordt.(31) al was ik er bij hun gewoon heel vroeg bij. 
 
Terug
Bovenaan